پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو نیسان

افت 80 درصدی فروش خودرو این بار به نام نیسان

شیوع ویروس کرونا در چین سبب شد فروش شرکت خودروسازی نیسان در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان افت ۸۰ درصدی را طی ماه فوریه تجربه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیسان هم‌اکنون نیز به‌دلیل بحران‌های مدیریتی و مالی، با شرایط حساسی مواجه است و تداوم کاهش فروش در چین به‌دلیل شیوع کرونا می‌تواند اوضاع […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

شیوع ویروس کرونا در چین سبب شد فروش شرکت خودروسازی نیسان در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان افت ۸۰ درصدی را طی ماه فوریه تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیسان هم‌اکنون نیز به‌دلیل بحران‌های مدیریتی و مالی، با شرایط حساسی مواجه است و تداوم کاهش فروش در چین به‌دلیل شیوع کرونا می‌تواند اوضاع را برای نیسان بیش از پیش بحرانی کند.

نیسان اعلام کرد که در ماه فوریه تنها موفق به فروش ۱۵ هزار و ۱۱۱ دستگاه از محصولاتش در چین شده است و این در حالی است که تقاضا از سوی چینی‌ها برای خودروهای قشقایی و ایکس‌تریل همچنان در حال کاهش است.

مدیران نیسان قرار بود با تمرکز بر افزایش فروش در چین، تاثیر کاهش فروش در ایالات‌متحده و ژاپن را خنثی کنند. اما در همین حال شیوع کرونا و تداخل در زنجیره تامین قطعات خودرو از چین موجب شد نقشه‌های نیسان نقش بر آب شوند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین

تمدید تعطیلی پژو-سیتروئن و رنو تا ماه مارس

احتمال بازگشت دوباره یارانه خرید خودرو برقی در چین

تحمیل ضرر 6 میلیون دلاری خودروسازان خارجی مستقر در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی