پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

M40i

M40i ، قدرتمندترین و سریع‌ترین X4 ب ام و

مدتی پیش در پی انتشار تصاویر شکاری از محصول جدید ب ام و ، شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و  به صورت رسمی شاسی بلند X4 در نسخه M40i را معرفی کرد. می‌توان گفت که در حال حاضر این نسخه از ب ام‌‌ و X4 ، قدرتمندترین و سریع‌ترین شاسی بلند ب ام و از […]

javankhodro
شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

مدتی پیش در پی انتشار تصاویر شکاری از محصول جدید ب ام و ، شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و  به صورت رسمی شاسی بلند X4 در نسخه M40i را معرفی کرد.

می‌توان گفت که در حال حاضر این نسخه از ب ام‌‌ و X4 ، قدرتمندترین و سریع‌ترین شاسی بلند ب ام و از خانواده X4 است که به یک موتور 360 اسب بخاری 3 لیتری شش سیلندر با گشتاوری 465 نیوتن متری مجهز شده و می‌تواند شتاب صفر تا صد را در حداقل 4.9 ثانیه پر کرده و به حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند.

M40i

از نظر ظاهری ، ب ام و تغییراتی محدود را در طراحی بدنه این نسخه از M4 اعمال کرده که شامل لهجه‌هایی جدید بر روی سپر جلو، آینه‌های جانبی با قابی خاکستری رنگ، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی سری محصولات M و همچنین سیستم اگزوز اسپرت با کنترل دریچه و قطعاتی خاکستری رنگ بر روی سپر عقب می‌شود که موجب اسپرت نشان دادن این خودرو شده است.

M40i

در اتاق این نسخه از ب ام و نیز ، تغییراتی در جهت اسپرت کردن فضای داخلی انجام شده است که می‌توان به مواردی همچون غربیلک فرمان چرمی سری محصولات M، اهرم‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان، صندلی‌های اسپرت و پنل‌های مخصوص درب‌های سری خودروهای M بر روی ب ام و X4 M40i اشاره کرد.

اگر خودروی آلمانی دارید ، مراقب جیبتان باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی