پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنسیس GV80

رولزرویس کره ای!/ معرفی جنسیس GV80

جنسیس GV80 به عنوان اولین شاسی بلند لوکس از کره جنوبی، یکی از آماده ترین خودروهای چند سال اخیر در صنعت خودروسازی به شمار می رود. اینجا کلیک کنید و ویدئوی معرفی جنسیس GV80 را در گزارش خودرو ببینید به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو این شاسی بلند می تواند جنسیس را از فرش […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

جنسیس GV80 به عنوان اولین شاسی بلند لوکس از کره جنوبی، یکی از آماده ترین خودروهای چند سال اخیر در صنعت خودروسازی به شمار می رود.

اینجا کلیک کنید و ویدئوی معرفی جنسیس GV80 را در گزارش خودرو ببینید

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

این شاسی بلند می تواند جنسیس را از فرش به عرش برساند بنابراین جنسیس در طراحی، ساخت و کیفیت آن حتی اپسیلونی کوتاهی نکرده است. جنسیس هم در بحث طراحی و کیفیت ساخت و هم در بحث دوام و تکنولوژی و همچنین در زمینه فنی، تا حدی به GV80 مطمئن است که ب ام و X5 و آئودی Q7 را رقبای اصلی خود می بیند.

جنسیس GV80

جنسیس GV80 بی شک از هر آنچه که در خیابان ها تردد دارد متفاوت است. جلوپنجره بزرگ و V شکل، چراغهای باریک افقی دوگانه در جلو و عقب و بدنه ای عضلانی، وقار و ابهت خاصی را به این شاسی بلند بخشیده است که آنرا حتی از رقبای آلمانی هم متمایز می کند. در کابین نیز شاهد رویکرد مشابهی هستیم.

طراحی لوکس، متریال های مرغوب، کیفیت ساخت بی نظیر و نمایشگر بزرگ 14.5 اینچی کنسول وسط، دست کمی از آلمانی ها ندارد. خریدار می تواند GV80 را در دو یا سه ردیف سفارش دهد. GV80 از تکنولوژی های جالب توجهی نیز بهره می برد که از آن جمله باید به سیستم خنثی کردن نویز اشاره نمود. این سیستم بصورت لحظه ای نویز را بررسی می کند و با ساطع کردن امواج مخالف، آنها را خنثی می کند. علاوه بر این یک سیستم تصفیه هوای اتوماتیک برای کابین در نظر گرفته شده که هوای ورودی از دریچه های تهویه را تصفیه می کند تا سرنشینان، پاک ترین و سالم ترین هوا را تنفس کنند.

جنسیس GV80

GV80 همچنین از سیستم های کمکی رانندگی و ایمنی بیشماری بهره می برد. جنسیس GV80 بصورت استاندارد با محور محرک عقب عرضه می شود درحالیکه سیستم چهار چرخ محرک برای آن قابل سفارش است.

جنسیس GV80

نسخه پایه GV80 به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو به توان 300 اسب بخار مجهز است درحالیکه یک موتور شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری با حدود 380 اسب بخار نیرو برای آن قابل سفارش است. GV80 با این موتور نیرومند می تواند در 5.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت برسد.

جنسیس اعلام کرده که قیمت پایه GV80 از 50 هزار دلار برای مدل چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو آغاز شده و تا حدود 65 هزار دلار برای مدل شش سیلندر 3.5 لیتری توربو ادامه دارد. این درحالیست که قیمت پایه ب ام و X5 از 58 هزار دلار و قیمت پایه مرسدس بنز GLE و آئودی Q7 از 54 هزار دلار آغاز می شود. جنسیس GV80 در ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد و در تابستان 2020 راهی خاک ایالت متحده می شود تا رقبای پرمیوم آلمانی خود را به چالش جدی ای دعوت کند.

جنسیس GV80

فصل چهارم اسکالید/ از کادیلاک اسکالید جدید بیشتر بدانید

جایزه خودرو سال 2020 به کدام خودرو تعلق دارد؟

خیلی دور، خیلی نزدیک/ کیا اپتیما جدید (K5) چه مشخصاتی دارد؟

سیتروئن محصول جدید خود را معرفی کرد

چهره جدید ساندرو بزودی عرضه می شود

نخستین محصول الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل رونمایی می شود

تولید تسلا مدل 3 جدید در چین کلید می خورد

سوناتا مدل 2020 در هر 100 کیلومتر تنها 4.5 لیتر بنزین مصرف می کند

از بوگاتی شیرون رکورد شکن بیشتر بدانید/ حرکت روی مرز 500 کیلومتر بر ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی