پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پانوز دلتا وینگ

خودروی دماغ باریک پانوز دلتا وینگ

کانسپت پانوز دلتا وینگ GT ، به تازگی در اندازه واقعی اش توسط «دلتا وینگ تکنولوژی» ارائه شده است.دلتا وینگ که به عنوان خودروی فوق‌بهینه جاده‌ای مطرح بوده ، در هر دو فرم دو سرنشینه GT و چهار سرنشینه طراحی شده است.این خودرو بر اساس مدل عجیب و غریبی ،شرکت‌کننده در رقابت‌های لمانز ساخته شده […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

کانسپت پانوز دلتا وینگ GT ، به تازگی در اندازه واقعی اش توسط «دلتا وینگ تکنولوژی» ارائه شده است.دلتا وینگ که به عنوان خودروی فوق‌بهینه جاده‌ای مطرح بوده ، در هر دو فرم دو سرنشینه GT و چهار سرنشینه طراحی شده است.این خودرو بر اساس مدل عجیب و غریبی ،شرکت‌کننده در رقابت‌های لمانز ساخته شده است.

پانوز دلتا وینگ

کمپانی سازنده دلتا وینگ GT ، با توجه به عرض بسیار اندک در جلو، وزن کم و همین‌طور، طراحی نرم و صیقلی بدنه، تخمین می زند که این خودرو بتواند مصرف سوختی معادل ۳/۱۸ لیتر در بزرگراه و ۴/۳۶ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.این در حالی است که هنوزموتوری هم برای «دلتا وینگ» انتخاب نشده است. در عین حال، کمپانی در حال بررسی بین پیشرانه‌های تمام‌الکتریکی، هیبرید و حتی سلول سوختی هیدروژنی است.

گفته می شود که « دلتا وینگ » با توجه به مزیت بالا در زمینه آئرودینامیک که ضریب دراگ آن برابر 0.26 است و همین‌طور وزن کم آن،می‌تواند به میزان قابل‌توجهی، دامنه مسافت خودرو را با استفاده از یک بار شارژر باتری یا یک مخزن کامل هیدروژن افزایش دهد.به نظر می رسد که از نظر ظاهری ، این خودرو می تواند هر گونه موتوری را در خود جای دهد .

پانوز دلتا وینگ

 «دلتا وینگ تکنولوژی» در حال توسعه یک نسخه مسابقه‌ای تک‌سرنشینه از مدل اسپرتش، با استفاده از یک فریم لوله‌ای است. هدف‌گذاری کمپانی برای یک وزن کلی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ کیلوگرم است و قدرتی نیز برابر ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب‌بخار با استفاده از یک موتور مسابقه‌ای برای آن متصور شده است. در هر صورت، دلتا وینگ هنوز گزینه دقیق مورد استفاده برای پیشرانه را مشخص نکرده است. آزمایش‌های اولیه مدل مسابقه‌ای و همین‌طور جاده‌ای پانوز دلتا وینگ از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شوند.

منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی