پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو هیوندای

هیوندای گارانتی محصولات خود را تمدید کرد

شرکت هیوندای گارانتی محصولات خود را که در ماه مارس منقضی می شدند را تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هیوندای طی اقدامی جدید در سراسر جهان گارانتی محصولاتی را که در ماه مارس منقضی می‌شدند تمدید کرده تا مالکان در زمان قرنطینه از این جهت نگرانی نداشته باشند. این برنامه جدید مشمول […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

شرکت هیوندای گارانتی محصولات خود را که در ماه مارس منقضی می شدند را تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هیوندای طی اقدامی جدید در سراسر جهان گارانتی محصولاتی را که در ماه مارس منقضی می‌شدند تمدید کرده تا مالکان در زمان قرنطینه از این جهت نگرانی نداشته باشند.

این برنامه جدید مشمول خودروهایی می‌شود که گارانتی‌ ابتدایی آنها در ماه مارس منقضی می‌شد اما اکنون با تصمیم هیوندای، گارانتی این خودروها تا ۳۰ مه ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

برنامه تمدید مهلت گارانتی هیوندای، بیش از ۲۱/ ۱ میلیون خودرو در سراسر جهان را شامل می‌شود.

این زمان‌بندی جدید به مالکان فرصت می‌دهد تا پس از پایان قرنطینه برای استفاده از گارانتی خود به نمایندگی‌ها مراجعه کنند و این اعتبار روز ۳۱ مه منقضی خواهد شد.

سخنگوی هیوندای نیز اعلام کرد: «امیدواریم بتوانیم با این برنامه هیوندای آرامش خاطر را در مورد گارانتی تعمیرات و خدمات مربوطه طی ماه‌های آینده برای مشتریان فراهم ‌سازیم. ما نه تنها به سلامت و ایمنی مشتریان خود فکر می‌کنیم بلکه هدف ما رفع استرس مازاد برای عدم دسترسی مشتریان به خدمات گارانتی قبل از انقضای زمان آن است.»

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

لوگو هیوندای تغییر کرد

نسخه هفت سرنشین Creta به زودی معرفی می شود

دریاچه یخ زده محل تست محصول جدید برقی هیوندای

کرونا نفس خودروسازان کره ای را گرفت

کرونا تاریخ نمایشگاه های خودرویی را هم تغییر داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی