پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

porsche-پورشه_لوگو

پورشه مجددا تمامی بخش های تولیدی خود را تعطیل کرد

شرکت خودروسازی پورشه اعلام کرد: تعطیلی و توقف خطوط تولید در کارخانه های مختلف این خودروساز در آلمان دور از ذهن نخواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سخنگوی شرکت خودروسازی پورشه با انتشار بیانیه‌ای از تمدید تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه‌های مختلف این شرکت در آلمان به مدت حداقل یک هفته دیگر […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی پورشه اعلام کرد: تعطیلی و توقف خطوط تولید در کارخانه های مختلف این خودروساز در آلمان دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سخنگوی شرکت خودروسازی پورشه با انتشار بیانیه‌ای از تمدید تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه‌های مختلف این شرکت در آلمان به مدت حداقل یک هفته دیگر خبر داد.
وی در ادامه سخنان خود به گزارشگر اتوماتیک نیوز اروپا گفت: چون شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا منجر به تعطیلی و توقف در تولید زنجیره تامین قطعات مختلف مورد نیاز برای تولید خودرو شده است، بنابراین ما نیز قادر به از سرگیری تولیدات خود نخواهیم بود.

این تولید‌کننده خودروهای لوکس و اسپرت، از تاریخ ۲۱ مارس بسیاری از کارخانه‌های خود در شهرهای اشتوتگارت و لایپزیک آلمان را تعطیل کرده است.

کارخانه این شرکت در شهر اشتوتگارت به تولید خودروهای پورشه مدل ۹۱۱ و ۷۱۸ دو در اسپرت و همچنین سدان تمام الکتریکی تایکان می‌پردازد. از طرفی دیگر کارخانه پورشه در شهر لایپزیک نیز تولید کراس‌اوور پورشه ماکان و سدان پانامرا را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نسل بعدی پورشه ماکان، برقی خواهد بود؟

دزد دریایی/ موتور بریتانیایی، بدنه پورشه و ساخت فرانسه

هیجان خانوادگی/ مرسدس‌ بنز AMG GT63S 4DOORS، پورشه پانامرا توربو S- HYBRID.E و ب‌ ام‌ و آلپینا B5

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشهکیمن

فس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی