پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن آمئو

فولکس واگن آمئو با بازار هند خداحافظی کرد

روند عرضه فولکس واگن آمئو که تنها مدل اختصاصی خودروساز آلمانی برای بازار هند بود متوقف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فولکس واگن آمئو که تنها مدل اختصاصی این خودروساز آلمانی برای هندی‌ها بود، برای همیشه از این بازار حذف شد. فولکس واگن آمئو به کلاس سدان‌هایی با طول محدود تعلق دارد که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

روند عرضه فولکس واگن آمئو که تنها مدل اختصاصی خودروساز آلمانی برای بازار هند بود متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فولکس واگن آمئو که تنها مدل اختصاصی این خودروساز آلمانی برای هندی‌ها بود، برای همیشه از این بازار حذف شد. فولکس واگن آمئو به کلاس سدان‌هایی با طول محدود تعلق دارد که به‌عنوان سدان‌های کمتر از ۴ متر شناخته می‌شوند.

این خودرو همچون فولکس واگن ونتو سدانی مبتنی بر پولو بود اما طول آن به خاطر قیمت کمتر، به ۴ متر محدود بود.

فولکس واگن، آمئو را با سرمایه‌گذاری ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون روپیه‌ای ساخته بود. این خودرو در فوریه ۲۰۱۶ رونمایی و تولید آن در ماه می ‌همان سال آغاز شد و یک ماه بعد نیز در دسترس مشتریان قرار گرفت.

این خودرو که در زمان عرضه تنها ۵۲۴ هزار روپیه قیمت داشت، ارزان‌تر از هاچ‌بکی بود که بر اساس آن ساخته شده بود.

فولکس واگن آمئو فروش خوبی در این بازار نداشت، چه آنکه تقریبا یک سال قبل اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار دستگاه از آمئو را از زمان عرضه آن فروخته است.

این در حالی است که برندهای رقیب این خودروساز، سدان‌های کمتر از ۴ متر خود را در تیراژ چند صد هزار دستگاه فروخته‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تداوم تعطیلی در فولکس واگن

نسل بعدی پورشه ماکان، برقی خواهد بود؟

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

‎وقتی یکی کافی نیست، 2 تا بساز!/ نسل دوم ون‌های فولکس‌واگن به توان 2

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی