قطار آمیکو در ریل فاصله گذاری اجتماعی

پویش تغییر لوگو با هدف تشویق مردم به شرکت در فاصله گذاری  اجتماعی، با شرکت های بزرگ خودروسازی و برند شرکت های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت های خودروسازی دولتی ادامه پیدا کرد. حال در ادامه پویش شرکت های خودروسازی برای تشویق مردم به شرکت در فاصله گذاری اجتماعی، آمیکو هم به این پویش بین المللی پیوسته و با تغییر لوگوی خود شعار بهداشتی اش را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

گروه صنعتی آمیکو: از اینکه فاصه اجتماعی را رعایت میکنید سپاسگزاریم

گروه صنعتی آمیکودر جهت حفظ فاصله گذاری فیزیکی و کنترل قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا به نوبه خود و نیز پیروی از دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر حفظ سلامت پرسنل و مراجعین محترم، به اطلاع می رساند پیرو مصوبه ششمین کارگروه منابع انسانی‏، مقرر گردید ساعت‏ کاری دفتر و تعمیرگاه مرکزی شرکت از روز شنبه 23/1/99 تا پایان فروردین ماه از ساعت 7:00 الی 14:00 باشد.

همچنین لازم است هر یک از واحدها با دو سوم از نفرات به صورت شیفتی با تشخیص مدیر واحد فعالیت نمایند و مابقی افراد در صورت امکان به شکل دورکاری مشغول به کار خواهند بود.

لوگوی آمیکو

لوگوی اصلی آمیکو (پیش از تغییر)

گزارش خودرو

 

لوگوی آمیکو

لوگوی آمیکو در پویش فاصله گذاری اجتماعی (پس از تغییر)

 

تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

لوگو هیوندای تغییر کرد

آميكو حامي جمعيت بي نشان ها

آمیکو ناوگان های حساس کشوری را تجهیز می کند

تداوم تعطیلی در فولکس واگن

نیمی از کارکنان تسلا در مرخصی اجباری بدون حقوق به سر می برند

تغيير در خطوط توليد سايپا باهدف حفظ فاصله فردی کارکنان/ کاهش نيروی انسانی توليد در هر شيفت کاری سايپا

تقلای خودروسازی جهان برای خروج از بحران کرونا

 

ایساکو KTL تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!