پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واندر استند

رونمایی هوندا از برادران واندر در توکیو

 شرکت خودروسازی هوندا در نمایشگاه خودرویی توکیو، از دو محصول کانسپت خود در کلاس و نام‌های موتورسیکلت “واندر واکر (Wander Walker)” و اتومبیل کوچک شهری “واندر استند (Wander Stand)” رونمایی کرد. اتومبیل واندر استند هوندا بر خلاف موتوسیکلت واندر واکر،دارای دو صندلی سرنشین و یک سقف شیشه‌ای می باشد که می‌تواند در شرایط آب و […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

 شرکت خودروسازی هوندا در نمایشگاه خودرویی توکیو، از دو محصول کانسپت خود در کلاس و نام‌های موتورسیکلت “واندر واکر (Wander Walker)” و اتومبیل کوچک شهری “واندر استند (Wander Stand)” رونمایی کرد.

اتومبیل واندر استند هوندا بر خلاف موتوسیکلت واندر واکر،دارای دو صندلی سرنشین و یک سقف شیشه‌ای می باشد که می‌تواند در شرایط آب و هوایی نامساعد بسیار سودمند باشد،اما از آنجایی که این اتومبیل فاقد درب های ورود و خروج است ، در حد یک موتورسیکلت می باشد.

واندر استند واندر استند

در این اتومبیل هوندا علاوه بر نصب یک صفحه نمایشگر جداگانه،یک پروژکتور کوچک را هم بر روی داشبورد تعبیه کرده که داده‌های خود را بر روی شیشه جلویی اتومبیل نمایش می‌دهد که به اعتقاد ما این قابلیت در شب ممکن است مشکل ساز شود.

اما دومین عضوی که هوندا در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی کرد ، موتورسیکلتی چهارچرخ با نام “واندر واکر” است که در زیر شاسی آن چهار عدد رینگ با لاستیک‌های پیشرفته بدون باد نصب شده ، که برای سرنشین هم تنها یک صندلی نصب شده است. در قسمت میانی فرمان این موتورسیکلت نیز یک صفحه نمایشگر لمسی مجهز به GPS طراحی شده است که در مواقع پارک موتورسیکلت، می‌توان آن را جدا کرد و با خود برد.

واندر واکر واندر واکر واندر واکر

چرخ‌های جلویی این موتورسیکلت براساس ادعای شرکت خودروسازی هوندا و به دلیل نبود دنده عقب در این موتورسیکلت، قابلیت گردشی تقریبا 85 درجه‌ای دارد که در مانوردهی و گردش‌های سریع و خروج از پارک می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی