پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فورد

ضرر 2 میلیارد دلاری کرونا به فورد

شرکت خودروسازی فورد آمریکا، اعلام کرد: کاهش تولید و فروش خودرو طی سه ماه نخست سال‌ جاری ۲ میلیارد دلار به این شرکت ضرر زده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به گزارش رویترز، این ضرر سنگین باعث شده تا فورد جمعه گذشته اقدام به فروش ۸ میلیارد دلار اوراق قرضه با بهره ۸ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی فورد آمریکا، اعلام کرد: کاهش تولید و فروش خودرو طی سه ماه نخست سال‌ جاری ۲ میلیارد دلار به این شرکت ضرر زده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به گزارش رویترز، این ضرر سنگین باعث شده تا فورد جمعه گذشته اقدام به فروش ۸ میلیارد دلار اوراق قرضه با بهره ۸ و نیم تا ۶/ ۹ درصدی بکند. این در حالی است که هم اکنون میزان بهره پول در بانک‌های آمریکا نزدیک به صفر است. فورد در انتشار این قرضه، از سیاست ضمانت دولتی استفاده کرده است.

به خاطر شیوع ویروس کرونا، فورد طی ماه گذشته کارخانه‌های خود را در اروپا و آمریکای شمالی تعطیل کرده است.

تامین نقدینگی مورد نیاز و رساندن خطوط تولید در اروپا و آمریکای شمالی به سود‌دهی مجدد از جمله بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که این خودروساز با آن،‌ روبه‌رو است.

با توجه به اینکه از لحاظ مالی دست فورد تا حدی بازتر شده است، می‌توان انتظار داشت در کنار اظهارنظرهای مقامات آمریکایی مبنی بر آغاز کاهش محدودیت‌های فعالیت‌های اقتصادی از هفته پیش رو احتمالا خودروسازان می‌توانند از اوایل ماه آینده میلادی، فعالیت خود را در آمریکا از سر بگیرند.

در سه ماه نخست سال‌جاری، فروش خودروهای فورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داشته است.

درحال‌حاضر تنها کارخانه مشترک فورد، با یک طرف چینی درحال تولید خودرو در چین است و نمایشگاه‌های فروش، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

فورد همچنین هشدار داده است؛ تولید مدل‌های گران‌قیمت این شرکت خودروسازی به‌خاطر توفان، در ایالت کارولینای جنوبی آسیب جدی خواهد دید.

انتهای پیام/ منبع: فارس

افت 21 درصدی فروش در فورد

پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

تداوم تعلیق فعالیت کارخانه های فورد در اروپا

از ماشین تا کپسول!/ قانون ((تولید در وضعیت جنگی))، جنرال موتورز را به تولید دستگاه تنفسی وادار کرد

ماستنگ اروپایی!/ نگاهی به نسل ششم فورد ماستنگ با کیت بدنه راش

تمدید تعطیلی صنعت خودرو آمریکا تا یک ماه دیگر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی