افت 35 درصدی فروش فولکس واگن در نخستین فصل سال 2020

شرکت فولکس واگن اعلام کرد: میزان فروش محصولاتش در بازار چین در نخستین فصل سال 2020 میلادی با کاهش 35 درصدی نسبت به مدت مشابه همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت فولکس واگن آلمان که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می‌رود، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی از میزان فروش خود در بازار چین در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرده که نشان دهنده کاهش ۳۵.۱ درصدی میزان فروش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت China.org.cn آمده است، استفان وولنستاین، مدیر ارشد اجرایی گروه خودروسازی فولکس واگن در چین، در خصوص چشم انداز فروش این شرکت آلمانی در این کشور اشاره کرد: فولکس واگن به بهبود و تجربه یک روند افزایشی فروش خود در بازار خودروی چین که بدون شک یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می رود، چشم انداز و نگرش مثبتی دارد و انتظار می رود تاثیر و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا در این بازار تا اوایل تابستان سال جاری میلادی از بین برود.

وی در ادامه اظهارات خود افزود: تاکنون فعالیت و تولید شرکت خودروسازی فولکس واگن به ۷۵ درصد از ساعته عادی و نرمال خود بازگشته و به نظر می رسد که این روند هفته به هفته بهتر و بیشتر خواهد شد.

گزارش خودرو

این شرکت همچنین در همین بازه زمانی سه ماهه ، ۷۵ هزار و ۷۵ دستگاه دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا فروخته و عرضه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد کاهش یافته است که کمتر از نیم درصد آن به خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست تعلق داشته است.

به گفته این شرکت، این افت شدید در بازارهای مهم و کلیدی جهان همچون چین و آمریکا تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا بوجود آمده و اوج آن نیز در مارس ۲۰۲۰ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

انتظار فولکس واگن از سال 2020 چندان درخشان نیست

اختصاص ناوگانی برای جابجایی مایحتاج ضروری مردم توسط فولکس واگن

تداوم تعطیلی در فولکس واگن

‎وقتی یکی کافی نیست، 2 تا بساز!/ نسل دوم ون‌های فولکس‌واگن به توان 2

فولکس واگن باید 900 میلیون دلار غرامت پرداخت کند

نیسان به دنبال افزایش تولید در کارخانه ساندرلند

ایساکو KTL تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!