پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیمی آلگورسواری اسپانیایی

خداحافظی راننده فرمول یک به خاطر موسیقی

جیمی آلگورسواری اسپانیایی یکی از جوانترین رانندگان تاریخ رقابت های اتومبیلرانی فرمول یک در بین سال‌های 2009 تا 2011  به حساب می‌آمد.وی در سن 25 سالگی از دنیای اتومبیلرانی خداحافظی و اعلام کرد قصد دارد به موسیقی و آهنگسازی بپردازد. جیمی ، متولد شهر بارسلونای ایالت کاتالونیا می باشد، وی در این باره گفت : […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

جیمی آلگورسواری اسپانیایی یکی از جوانترین رانندگان تاریخ رقابت های اتومبیلرانی فرمول یک در بین سال‌های 2009 تا 2011  به حساب می‌آمد.وی در سن 25 سالگی از دنیای اتومبیلرانی خداحافظی و اعلام کرد قصد دارد به موسیقی و آهنگسازی بپردازد.

جیمی ، متولد شهر بارسلونای ایالت کاتالونیا می باشد، وی در این باره گفت : به این دلیل تصمیم به کناره‌گیری از دنیای اتومبیلرانی گرفتم چون وقت تغییر فرا رسیده بود. یک حس درونی به من گفت که باید مسیری متفاوت را دنبال کنم، چون فکر می‌کنم رابطه عاشقانه من و اتومبیلرانی که چندین سال با هم بودیم، دیگر به پایان رسیده است.

خداحافظی راننده فرمول یک به خاطر موسیقی

آلگورسواری بارسلونایی در سال 2009 زمانی که تنها 19 سال و 125 روز سن داشت، با تیم تورو روسو اولین حضورش در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک را تجربه کرد. او در سال 2011 از مسابقات فرمول یک کنار رفت و در سری مسابقات فرمول E برقی شرکت کرد.

او که سالهاست در کنار رانندگی به عنوان «دی‌جی» نیز ، فعالیت می کند و به آهنگسازی می‌پردازد، عنوان کرد:می‌توانستم به حرفه رانندگی ادامه بدهم ولی تصمیم گرفتم دست از رقابت در این رشته بردارم. می‌توانستم برای درآمد بیشتر در اتومبیلرانی بمانم ولی نیاز به تغییر داشتم.

جیمی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که من را خوشحال می‌کند، موسیقی است، از این رو از این پس به فکر آهنگسازی هستم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی