پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنجرور اووک 2020

تولد فرزندان لندروور در قرنطینه

شرکت لندروور با معرفی دو خودرو کاملا جدید دیسکاوری اسپرت و رنج‌روور اووک در زمان تعطیلی‌ها به دلیل شیوع کرونا، استانداردهای خودروسازی را متحول کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت لند‌روور که زیر مجموعه گروه خودروسازی جگوار-لندروور است، با معرفی دو خودرو کاملا جدید دیسکاوری اسپرت و رنج‌روور اووک در زمان تعطیلی‌ها به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت لندروور با معرفی دو خودرو کاملا جدید دیسکاوری اسپرت و رنج‌روور اووک در زمان تعطیلی‌ها به دلیل شیوع کرونا، استانداردهای خودروسازی را متحول کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت لند‌روور که زیر مجموعه گروه خودروسازی جگوار-لندروور است، با معرفی دو خودرو کاملا جدید دیسکاوری اسپرت و رنج‌روور اووک در زمان تعطیلی‌ها به دلیل شیوع کرونا، استانداردهای خودروسازی را متحول کرد.

این خودروهای هیبریدی- برقی که هم‌اکنون نیز آماده سفارش هستند از لحاظ فروش اهمیتی مشابه با دیفندر دارند و گمان می‌رود که بتوانند نظر مشتریان زیادی را جلب کنند.

علاوه‌بر این، تولید چنین خودروهایی تاثیر بسیار مهمی روی کاهش آلودگی هوا و اثرات مخرب گاز دی‌اکسید کربن دارد. این شاسی‌بلندها کاملا توسط لندروور طراحی و کار طراحی موتورهای آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شده است.

هر دو مدل خودروی هیبریدی برقی مذکور دارای یک موتور ۵/ ۱ لیتری سه سیلندر «اینگنیوم» بنزینی توربوشارژ با توان ۱۹۷ اسب بخار و جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار هستند که در کنار یک موتور ۱۰۷ اسب بخاری برقی، مجموع توان آنها به ۲۹۶ اسب بخار می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نیمی از کارکنان جگوار-لندروور به مرخصی رفتند

مینی رنج روور!/ بررسی فنی رنج روور ایووک

جگوار هم به تولید ماسک می پردازد

جگوار -لندروور طعمه جدید کرونا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی