پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار

جگوار هم به تولید ماسک می پردازد

جگوار-لندروور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به همکاری نزدیک با دولت بریتانیا ادامه می‌دهیم و پیشنهاد ارائه کمک‌های تخصصی و تحقیقاتی را به دولت داده‌ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است، شرکت انگلیسی جگوار-لندروور بنا دارد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

جگوار-لندروور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به همکاری نزدیک با دولت بریتانیا ادامه می‌دهیم و پیشنهاد ارائه کمک‌های تخصصی و تحقیقاتی را به دولت داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است، شرکت انگلیسی جگوار-لندروور بنا دارد تا سهمی در کاهش شیوع ویروس کرونا ایفا کند و از این رو اعلام کرد پنج هزار محافظ صورت را برای کارکنان بخش‌های سلامت تولید می‌کند.

دولت بریتانیا که با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورش دست‌وپنجه نرم می‌کند قصد دارد از تمام ظرفیت‌های صنعتی خود برای تولید تجهیزات محافظ شخصی برای پزشکان و پرستارانی که در تماس مستقیم با مبتلایان به کرونا هستند، استفاده کند.

جگوار-لندروور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به همکاری نزدیک با دولت بریتانیا ادامه می‌دهیم و پیشنهاد ارائه کمک‌های تخصصی و تحقیقاتی را به دولت داده‌ایم.

به‌علاوه در زمینه چاپ مدل‌ها و نمونه اولیه‌های سه‌بعدی، آموزش کار با ماشین‌آلات و هوش مصنوعی آماده همکاری با مراجع مسوول هستیم.» ویروس کرونا که سراسر جهان را درنوردیده موجب شده بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی تعطیل شوند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

جگوار -لندروور طعمه جدید کرونا

جگوار مجبور به کاهش یا توقف تولید در 2 کارخانه خود شد

رالف اسپت در سپتامبر 2020 با جگوار خداحافظی می کند

کاهش 5.9 درصدی فروش جگوارلندروور در سال 2019

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی