پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید تسلا

تسلا از کارکنان خود خواست به کارشان باز گردند

در حالی که هنوز دستورالعمل دولت برای ماندن در خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو پا برجاست، شرکت تسلا خواستار فعالیت مجدد کارکنان خود از هفته آینده شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی که هنوز دستورالعمل دولت برای ماندن در خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو پا برجاست، شرکت خودروسازی تسلا به برخی از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

در حالی که هنوز دستورالعمل دولت برای ماندن در خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو پا برجاست، شرکت تسلا خواستار فعالیت مجدد کارکنان خود از هفته آینده شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی که هنوز دستورالعمل دولت برای ماندن در خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو پا برجاست، شرکت خودروسازی تسلا به برخی از کارکنان خود اعلام کرد که از هفته آینده دوباره به کار خود در تنها کارخانه مونتاژ در آمریکا در این منطقه باز گردند.

سرپرستان بخش رنگ آمیزی خودرو و سنگ زنی کارخانه تسلا در شهر فریمانت در ایالت کالیفرنیا به برخی از کارگران اعلام کردند که در تاریخ 29 آوریل گزارش حضور خود را به این مرکز بدهند.

در پیامهای ارسالی به کارکنان و کارگران که به رؤیت بلومبرگ نیز رسیده است، مقامات کارخانه تسلا از کارکنان خود خواسته اند تا درباره حضور خود در این کارخانه اعلام نظر کنند.

این سازنده خودروهای برقی قبلاً به کارگران خود ابلاغ کرده بود که قرار است تولید عادی خود را در کارخانجات آمریکا در تاریخ 4 مه یعنی یک روز پس از پایان یافتن اقدامات بهداشتی منطقه خلیج سانفرانسیسکو، از سر بگیرد.

بحث در مورد اینکه چه زمانی برای بازگشایی کارخانه های خودروسازی ایمن خواهد بود، اکنون موجب برخی اختلافات در این صنعت شده است.

در حالیکه خودروسازانی مثل شرکت فولکس واگن، تویوتا، و هیوندا اعلام کرده اند که قصد دارند اوایل ماه آینده فعالیت خود را از سر بگیرند، اتحادیه کارگران خودرو اعلام کرده است که زمان مورد نظر خیلی زود است و برای کارکنان این شرکتها خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

سیستم ناوبری خودروهای تسلا ارتقا پیدا کرد

خودروهای مدل ایکس و اس تسلا به روز رسانی شد

روبوتاکسی تسلا آماده شد

نیمی از کارکنان تسلا در مرخصی اجباری بدون حقوق به سر می برند

تسلا هواکش تولید می کند

راز عدم کاهش فروش تسلا چیست؟

ساخت کارخانه ای برای تولید سایبرتراک هدف بعدی تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی