پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای ایرفرانس

تعدیل نیرو در دستور کار ایرفرانس و کی ال ام

هلدینگ ایرفرانس و کی ال ام پس از دریافت تسهیلات مالی از دولت برنامه دارد تا کاهش نیرو مجددا، فعالیت خود را از سر بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو «بن اسمیت» مدیر اجرایی گروه «ایر فرانس-کی.ال‌.ام» اظهار کرد، یک برنامه خروج داوطلبانه را به عنوان بخشی از برنامه بازسازی این شرکت فرانسوی-هلندی که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

هلدینگ ایرفرانس و کی ال ام پس از دریافت تسهیلات مالی از دولت برنامه دارد تا کاهش نیرو مجددا، فعالیت خود را از سر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

«بن اسمیت» مدیر اجرایی گروه «ایر فرانس-کی.ال‌.ام» اظهار کرد، یک برنامه خروج داوطلبانه را به عنوان بخشی از برنامه بازسازی این شرکت فرانسوی-هلندی که همانند دیگر بخش‌های این صنعت بر اثر بحران کووید-۱۹ آسیبد دیده، آغاز خواهد کرد.

او که شرکتش پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی خود را حذف کند، می‌گوید: برخی از کارمندان ایرفرانس در صورت امکان آماده خروج داوطلبانه هستند. بنابراین مرحله نخست، ارائه برنامه‌ها در این زمینه است.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد، هفت میلیارد یورو کمک‌ مالی از فرانسه دریافت کرده است، ضمن آنکه دولت هلند نیز در نظر دارد بین ۲ تا ۴ میلیارد یورو کمک‌های اضطراری ارائه کند.

محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا فعالیت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی در جهان را مختل کرده است. هولدینگ ایرفرانس-کی.ال.ام به تازگی پیش‌بینی کرده بود بیش از ۹۰ درصد پروازهای آنها در ماه‌های آینده کاهش می‌یابد.

شرکت‌های هواپیمایی «ایر فرانس» و «کی ال ام» پس از ادغام در سال ۲۰۰۴ گروه «ایرفرانس-کی.ال.ام» را تشکیل دادند.

طرح خروج داوطلبانه که منطبق بر قانون کار تنظیم شده به شرکت اجازه می‌دهد در زمانی که بدون هیچ‌گونه افزایش درآمدی با مشکل مواجه است در صورت تمایل به کاهش نیروی خود آن هم با توجیه اقتصادی، این کار را عملی کند.

این طرح توسط یک شرکت هنگامی اجرا می شود که بخواهد بدون اینکه به دلایل اقتصادی متوسل به اخراج نیروها شود، حقوق و دستمزد خود را کاهش دهد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دریافت وام کرونایی 10 میلیاردی ایرفرانس و کی ال ام از دولت

British airways ،AirFrance و KLM چمدان خود را بستند/ 3 ایرلاین اروپایی از ابتدای مهر ماه از ایران می روند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی