پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آموزش اتومبیلرانی ایمن در رالی گردشگری خانوادگی2

برگزاری رالی گردشگری خانوادگی : حفظ جان کودکان

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، همزمان با هفته ملی کودک، رالی گردشگری خانوادگی “حفظ جان کودکان” را در مسیر استان‌های تهران، البرز، مازندران، گیلان و قزوین برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: این رالی در ادامه فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی کمپین “حفظ جان کودکان با ایمنی راه‌ها”، کمک به ترویج […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، همزمان با هفته ملی کودک، رالی گردشگری خانوادگی “حفظ جان کودکان” را در مسیر استان‌های تهران، البرز، مازندران، گیلان و قزوین برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: این رالی در ادامه فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی کمپین “حفظ جان کودکان با ایمنی راه‌ها”، کمک به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن در جامعه، توجه به کودکان در سفرهای زمینی و در داخل خودروها و همچنین در راستای تحقق بیش از پیش اهداف کمپین مذکور، در روزهای 16، 17 و 18 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در این دوره از رالی‌های گردشگری خانوادگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که شرط حضور در آن داشتن مهارت در رانندگی و دقت و هوشیاری بالا است، شرکت کنندگان با راه‌های افزایش ایمنی در سفر، چگونگی حفظ و مراقبت از کودکان در خودروها، استفاده از صندلی کودک، شیوه‌های پرهیز از قرار گرفتن در موقعیت‌‌های خطر ساز و حادثه آفرین هنگام رانندگی، فرهنگ سفر، راه‌های حفظ محیط زیست و رانندگی صحیح، قوانین رانندگی، قواعد سفرهای گروهی، مسیر یابی، نقشه خوانی و … آشنا می‌شوند.

این رالی سه روزه که در برگزاری آن شرکت‌ مرسا نیز مشارکت دارند، روز 16 مهر ماه 1394 از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تهران آغاز می‌شود و پس از عبور از شهرهای مختلف استان‌های البرز، مازندران، گیلان و قزوین به استان البرز بازگشته و روز 18 مهر ماه در شهر کرج به کار خود پایان خواهد داد.

لازم به ذکر است که کلاس توجیهی این رالی، روز 15 مهر ماه در محل دفتر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی واقع در خیابان فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک 33، برگزار می‌شود.آموزش اتومبیلرانی ایمن در رالی گردشگری خانوادگی2

علاقه‌مندان به شرکت در این رالی و آگاهی از شرایط حضور در آن می‌توانند با شماره تلفن 66755567 تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی