پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیونینگ پرشیا خودرو

تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها

طرح ویژه خدمات تخصصی کاور محافظتی و سرامیک رنگ بدنه با تخفیف‌های ویژه و ارائه خدمات به انواع برندهای لوکس از سوی پرشیا خودرو آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از حدود 2 سال پیش و برای پاسخ به نیازهای علاقه‌مندان، پرشیا خودرو خدمات ویژه کاور بدنه و سرامیک رنگ را به مالکان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

طرح ویژه خدمات تخصصی کاور محافظتی و سرامیک رنگ بدنه با تخفیف‌های ویژه و ارائه خدمات به انواع برندهای لوکس از سوی پرشیا خودرو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از حدود 2 سال پیش و برای پاسخ به نیازهای علاقه‌مندان، پرشیا خودرو خدمات ویژه کاور بدنه و سرامیک رنگ را به مالکان محصولات ب ‌ام ‌و و مینی ارائه می‌کند و اکنون علاوه بر گسترش پوشش خدمات این واحد به انواع برندهای لوکس، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این طرح، پرشیا خودرو انواع خدمات کاور محافظتی و سرامیک بدنه را برای افزایش زیبایی خودرو و محافظت از رنگ، با تخفیف 20 تا 50درصدی و ارائه گارانتی برای محصولات ب‌ ام ‌و و مینی و همچنین سایر برندها ارائه کرده است.

خریداران خودرو از پرشیا خودرو می‌توانند این خدمات را با تخفیف 50 درصدی دریافت کنند و علاوه بر این تخفیف 30 درصدی برای مالکان محصولات ب‌ ام ‌و و مینی در نظر گرفته شده است.

در کنار این‌ها، پرشیا خودرو دامنه خدمات خود را گسترده‌تر کرده است و خدمات تخصصی کاور محافظتی و سرامیک بدنه را برای سایر برندها نیز با تخفیف 20درصدی ارائه می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4591 (کد 021 تهران) و داخلی ۲۶۴ و ۳۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

سرویس VIP خرید محصولات ب ‌ام‌ و و مینی

سرویس ویژه فروش ب‌ ام‌ و و مینی از منزل

تعمیرگاه پرشیاخودرو در پارکینگ شما/ گسترش خدمات سرویس در محل برای مالکین محصولات BMW و MINI

تمدید 2 ماهه گارانتی ب ام و ومینی سواران توسط پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی