پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه اشتراکی موبایک

32 هزار نفر از تهرانی ها عضو سامانه دوچرخه های اشتراکی

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 32 هزار نفر در پایتخت عضو سامانه دوچرخه‌های اشتراکی هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص برگزاری رویداد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 32 هزار نفر در پایتخت عضو سامانه دوچرخه‌های اشتراکی هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص برگزاری رویداد دوچرخه و اهدای خون اظهار کرد: این رویداد جمعه 19 اردیبهشت در مرکز خون وصال برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز به اهدای خون و پلاکت خون دوچرخه‌سواران تهرانی روز جمعه با حاضر شدن در مرکز انتقال خون وصال با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک در جهت تأمین نیاز خون بیماران اقدام می‌کنند.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه این رویداد، همایش شهری محسوب نمی‌شود و دوچرخه‌سواران هر کدام از منزل با دوچرخه به سمت سازمان انتقال خون رکاب می‌زنند، گفت: مدتی پیش جوان دوچرخه‌سوار یزدی بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و خانواده وی در امری خداپسندانه اعضای بدنش را اهدا کردند که واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک با همکاری هیأت دوچرخه سواری جنوب غرب تهران به یاد این دوچرخه‌سوار و سایر سانحه‌دیدگان تصادفات دوچرخه‌های اهدای خون را روز جمعه انجام خواهند داد.

آزاده‌دل در ادامه با اشاره به اینکه 32هزار نفر در پایتخت عضو سامانه دوچرخه‌های اشتراکی هستند، گفت: 4 برابر این آمار نیز دوچرخه‌سوار شخصی در پایتخت وجود دارد.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط ناشی از کرونا آمار استفاده از دوچرخه در تهران افزایش یافته به طوری که دوچرخه‌سواران شخصی 2 تا 3 برابر بیشتر شده و استفاده‌کنندگان از دوچرخه‌های اشتراکی نیز آمار بالاتری نسبت به قبل دارند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

لزوم تجدید نظر در محدودیت های ترافیکی/ تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

افزایش مسافران اتوبوس در اولین روز کاری سال

پایانه های اقماری در پایتخت توسعه می یابد

شورای شهر قدرت اعمال نظر در تصمیمات ترافیکی شهر را ندارد

پیشنهاد راه اندازی تراموا در تهران چقدر جدی است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی