پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای ای تی آر آسمان

هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نظارت بر بخش هوایی جزو وظایف ذاتی سازمان هواپیمایی است بیان کرد: هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص هواپیمای مسافری تهران یاسوج اظهار کرد: گزارش […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نظارت بر بخش هوایی جزو وظایف ذاتی سازمان هواپیمایی است بیان کرد: هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص هواپیمای مسافری تهران یاسوج اظهار کرد: گزارش کمیسیون اصل 90 هنوز به دست ما نرسیده است و نظارت بر بخش هوایی جزو وظایف ذاتی سازمان هواپیمایی است.

وی با بیان این‌که هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد، ادامه داد: در رابطه با سانحه پرواز تهران- یاسوج سخنگوی کمیسیون اصل 90 به من مراجعه کرد و از من خواست تا کمیته سوانح سازمان هواپیمایی، گزارش خود را منتشر نکند تا گزارش این کمیسیون منتشر شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ‌من هم به سازمان هواپیمایی منتقل کردم که تا قبل از انتشار گزارش کمیسیون اصل 90، گزارش کمیته سوانح را اعلام نکند این در حالی است که گزارش کمیته سوانح سازمان هواپیمایی زیر نظر نماینده ایکائو تهیه شده است. این گزارش‌ها را با هم مقایسه و سپس اظهارنظر می‌کنیم.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

بلیت هواپیما گران نشده است/ نرخ ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود

پروازهای خارجی افزایش یافت/ یک شرکت هواپیمایی جدید راه اندازی شد

مقامات سازمان هواپیمایی به دنبال از سرگیری مجدد پروازهای عبوری

پرداخت 8 هزار میلیارد ریال هزینه استرداد بلیت به مسافران توسط ایرلاین های داخلی و خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی