پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت رولز رویس

تعدیل نیرو این بار در رولز رویس کلید خورد

رولز رویس اعلام کرد که تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا مجبور خواهد شد حداقل 9 هزار نفر از پرسنل خود را تعدیل کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت بریتانیایی رولز رویس (Rolls Royce) که وظیفه تولید موتور هواپیمای بوئینگ و ایرباس را برعهده دارد، روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۹

رولز رویس اعلام کرد که تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا مجبور خواهد شد حداقل 9 هزار نفر از پرسنل خود را تعدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت بریتانیایی رولز رویس (Rolls Royce) که وظیفه تولید موتور هواپیمای بوئینگ و ایرباس را برعهده دارد، روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده است که تحت تاثیر بحران پاندمی ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی و آینده نامعلوم صنعت هوایی مجبور خواهد داد علاوه بر تعطیلی کارخانه های خود، حداقل ۹۰۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل‌ش را نیز اخراج و تعدیل نیرو کند.

وارن ایست، مدیر ارشد اجرایی رولزرویس در گفت‌وگو و مصاحبه‌ای با رادیو بی بی سی روز چهارشنبه در این خصوص خاطرنشان کرد: این اقدام بخشی از تصمیمات و استراتژی های ما درخصوص مطابقت با تقاضای صنعت هوایی در آینده به شمار می رود و از آنجایی که در ماه های گذشته بسیاری از خطوط پروازی در سراسر جهان به حالت غیرفعال درآمده و تقریباً هیچ پرواز بین المللی و مسافری صورت نگرفته مجبور خواهیم بود ظرفیت خود را به حداقل برسانیم و بدین ترتیب از افت شدید نقدینگی و رشد هزینه های مازاد جلوگیری به عمل بیاوریم.

بخش زیادی از درآمد زایی این شرکت بریتانیایی از طریق فعالیت در صنعت هوایی به دست می آید ؛ به عنوان مثال میزان درآمدزایی رولز رویس در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۵ میلیارد پوند ثبت و اعلام شده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه هوایی تصمیم این شرکت برای تعدیل نیروی ۱۷ درصد از کارکنان خود، در هزینه های سالانه این شرکت به میزان حدود ۱.۳ میلیارد پوند معادل ۱.۵۹ میلیارد دلار صرفه جویی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت مسئولیت تولید و تامین موتورهای هواپیماهای بزرگی همچون بویینگ ۷۸۷ و ایرباس A۳۵۰ را برعهده دارد.

بسیاری از ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی تحت تأثیر افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی و کمبود نقدینگی ناشی از شیوع گسترده و همه گیری ویروس کرونا، تحویل هواپیماهای جدید خود را که از شرکتهای هواپیماسازی بوئینگ و ایرباس سفارش داده بود را به مدت نامعلومی تعویق خواهد انداخته اند، به همین سبب تولید کارخانه های هواپیماسازان بزرگ جهان نیز با مشکل و رکود مواجه شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

رولز رویس کالینان کشیده تر می شود

بررسی کامل رولز رویس کالینان/ اولین SUV لوکس ساخته شده توسط رولز رویس

خاطره‌های لئوناردو دی‌کاپریو از ماشین‌ بازی هایش در دوران جوانی

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی