پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس کولینان برقی

رولزرویس کولینان برقی / رویایی که به زودی واقعی می شود

رولزرویس با عرضه کوپه لوکس برقی Spectre به عنوان اولین محصول الکتریکی این برند، پا به عرصه جدیدی در تاریخ خود گذاشته است. زیبا، اصیل، اسپرت، با وقار، متمایز و از همه مهمتر خواستنی، ویژگی های رولزرویس Spectre هستند. حال فرض کنید این ویژگی ها در یک شاسی بلند تمام الکتریکی از رولزرویس نمود پیدا […]

سامیار راشد
دوشنبه - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

رولزرویس با عرضه کوپه لوکس برقی Spectre به عنوان اولین محصول الکتریکی این برند، پا به عرصه جدیدی در تاریخ خود گذاشته است. زیبا، اصیل، اسپرت، با وقار، متمایز و از همه مهمتر خواستنی، ویژگی های رولزرویس Spectre هستند. حال فرض کنید این ویژگی ها در یک شاسی بلند تمام الکتریکی از رولزرویس نمود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طراحان گرافیست دست به کار شده اند و شاسی بلند سوپرلوکس رولزرویس کولینان را در پوشش الکتریکی با زبان طراحی کوپه رولزرویس Spectre به تصویر کشیده اند. بد نیست بدانید که طراحی که این شاسی بلند الکتریکی را برای رولزرویس تصور کرده است، در حقیقت طراح ارشد بدنه در استودیوی طراحی آلمان فورد است. این شاسی بلند تخیلی همچون Spectre از یک نوار باریک LED بهره می برد و برخلاف Spectre، جلو پنجره آن در پشت قابی شیشه ای قرار دارد و همسطح بدنه کار شده، اما نوارهای عمودی معروف جلوپنجره های رولزرویس بصورت نمادین در این طرح مفهومی نیز بکار رفته است. رینگ های Spectre بر روی این شاسی بلند الکتریکی جلوه خاص و زیبایی پیدا کرده است و یکی از هایلایت های طراحی ظاهری آنست. کابین نسخه الکتریکی کولینان از ارتفاع پایین تری نسبت به کولینان استاندارد بهره می برد و اسپرت تر و جذاب تر به نظر می رسد. از نظر فنی هم طبیعتأ هیچگونه اطلاعاتی از آن منتشر نشده ولی با توجه به قدرت 591 اسب بخاری نسخه Black Badge رولزرویس کولینان، انتظار می رود که با نیرومحرکه الکتریکی به مراتب قدرت بیشتری تولید کرده و از شتاب سریعتری برخوردار خواهد بود.

بدون شک دیر یا زود، رولزرویس هم مانند دیگر خودروسازان به نیرومحرکه الکتریکی روی می آورد و این مسیر تازه را با Spectre آغاز کرد و برای اینکه سهمی از بازار شاسی بلندهای الکتریکی را به خودش اختصاص دهد، باید منتظر نسخه الکتریکی کولینان نیز باشیم چرا که در بازار شاسی بلندهای لوکس قطعأ بی رقیب خواهد بود.

نظر شما راجع به نسخه الکتریکی رولزرویس کوینان الکتریکی چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی