پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو جیلی

نسخه پیچی جیلی برای افزایش نقدینگی

هلدینگ خودروسازی جیلی روز گذشته اعلام کرد از محل فروش سهام خود توانسته است تا ۸۳۶ میلیون دلار را کسب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هلدینگ خودروسازی جیلی روز جمعه اعلام کرد از محل فروش سهام خود توانسته است تا ۸۳۶ میلیون دلار را کسب کند و قصد دارد تا این نقدینگی را […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

هلدینگ خودروسازی جیلی روز گذشته اعلام کرد از محل فروش سهام خود توانسته است تا ۸۳۶ میلیون دلار را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هلدینگ خودروسازی جیلی روز جمعه اعلام کرد از محل فروش سهام خود توانسته است تا ۸۳۶ میلیون دلار را کسب کند و قصد دارد تا این نقدینگی را در مسیر حمایت از توسعه و رشد خود در چین، بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان هزینه کند.

این شرکت که مقر اصلی آن در هنگ‌کنگ است توانست تا ۶۰۰ میلیون برگه سهم را در عرضه اولیه و با قیمت پایه ۳۹/ ۱ تا ۴۴/ ۱ دلار به فروش برساند.

این عرضه اولیه در واقع ۱/ ۶ درصد از کل سهام جیلی را شامل می‌شود و این خودروساز بنا دارد تا از عایدات عرضه اولیه خود برای توسعه کسب‌و‌کار و رشد عمومی استفاده کند.

شرکت جیلی، بین‌المللی‌ترین خودروساز چینی است که در سال ۲۰۱۰، ولوو را از فورد خریداری کرد و اکنون مالک این خودروساز سوئدی است و با شرکت دایملر آلمان نیز همکاری‌های گسترده‌ای دارد. جیلی و ولوو برنامه دارند تا دو شرکت را در آینده نزدیک ادغام کنند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تلاش چهارمین اژدهای طلایی بر عرضه اندام در بازار جهانی/ آیا جیلی به قطب خودروسازی تبدیل می شود؟

تصاویر محصول جدید خودروسازان بم منتشر شد

جیلی برای محصولات خودران کارخانه تولید ماهواره احداث می کند

چشم انداز حضور خودروسازان چینی در ایران/ عقبگرد چشم بادامی ها در صنعت خودرو کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی