پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ائروفلوت

هواپیمایی ائروفلوت روسیه زمین گیر شد

شرکت هواپیمایی ائروفلوت به تازگی در گزارشی اعلام کرد که سود خالص طی سه ماهه نخست سال جاری با کاهش 326 میلیون دلاری همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی ائروفلوت (Aeroflot) روسیه به تازگی با انتشار گزارش جدید از عملکرد مالی خود اعلام کرده است که تحت تاثیر افت شدید […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی ائروفلوت به تازگی در گزارشی اعلام کرد که سود خالص طی سه ماهه نخست سال جاری با کاهش 326 میلیون دلاری همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی ائروفلوت (Aeroflot) روسیه به تازگی با انتشار گزارش جدید از عملکرد مالی خود اعلام کرده است که تحت تاثیر افت شدید تقاضا برای سفر های هوایی ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا سود خالص آن در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۲۲.۴۸ میلیارد روبل معادل ۳۲۶.۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، حجم ترافیک هوایی این شرکت هواپیمایی روسی در در مارس ۲۰۲۰ بیش از یک سوم مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. همچنین حجم ترافیک هوایی این ایرلاین در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نیز ۱۲.۳ درصد کمتر شده است.

میزان درآمد پیش از مالیات ائروفلوت نیز در این بازه زمانی ۳۸.۸ درصد کاهش یافته و به ۱۳.۰۵ میلیارد روبل رسیده است.

ائروفلوت به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم روسیه با انتشار بیانیه ای برآورد و اعلام کرده است که هم زمان با بازگشایی مرزهای هوایی و کاهش محدودیتهای وضع شده از سوی دولت کشورهای مختلف، انتظار می‌رود صنعت هوایی نیز به تدریج در آینده ای نزدیک رو به بهبود رفته و احیا شود.

این در حالیست که سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۳ میلادی حجم ترافیک هوایی در جهان، به دوره پیش از بحران پاندمی کرونا نخواهد رسید.

تحلیل گران فعال در موسسه تحقیقاتی VTB Capital نیز پیشتر برآورد کرده بودند که درآمد پیش از مالیات این ایرلاین روسی در سال جاری میلادی ۴۱ درصد سقوط خواهد کرد و به ۱۰۰ میلیارد روبل خواهد رسید.

انتهای پیام/

صنعت هوانوردی 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی دریافت می کند

صنعت هوایی تا سال 2023 روی خوشی نمی بیند

صنعت هوانوردی در شرایط حساسی قرار گرفته است

برای حفظ و پویا کردن دوباره صنعت هوایی نیاز به اختیارات ویژه داریم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی