پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر

سازمان حمایت مجوز افزایش 30 درصدی تایر را صادر کرد

به گفته رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تا زمان اعلام قطعی قیمت جدید انواع تایر به صورت علی‌الحساب ۳۰ درصد افزایش قیمت برای تایرسازان در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تایر جزو اقلامی است که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

به گفته رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تا زمان اعلام قطعی قیمت جدید انواع تایر به صورت علی‌الحساب ۳۰ درصد افزایش قیمت برای تایرسازان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تایر جزو اقلامی است که باید قیمت آن در سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت درج شود.

وی از برگزاری سه جلسه مشترک با انجمن تایرسازان خبر داد که در آخرین جلسه (۱۱ روز پیش) مقرر شد شرکت‌های تایرساز در مدت ۴۸ ساعت صورت‌های مالی‌شان را برای بررسی افزایش قیمت ارائه کنند.

تابش اشاره کرد:‌ حتی برای سهولت کار و افت نکردن جریان تولید، از تایرسازان خواسته شد تا صورت‌های مالی مربوط به سال ۹۰ خود را ارائه کنند تا سازمان حمایت با به‌روز کردن متغیرها سریع‌تر بتواند به درخواست افزایش قیمت آنها ترتیب اثر دهد، اما تا امروز هیچ سندی تحویل سازمان حمایت نشده است.

وی ادامه ‌داد: با هدف ضرر و زیان ندادن تایرسازان و کاهش نیافتن تولیدشان، سازمان حمایت افزایش علی‌الحساب ۳۰‌درصدی قیمت تایر را برای این شرکت‌ها پیشنهاد کرده که در جلسه فردا (دوشنبه) ‌ ستاد تنظیم بازار مطرح خواهد شد.

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد:‌ بدیهی است اعلام قیمت قطعی و نهایی انواع تایر منوط به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها خواهد بود و صرف ارائه بررسی قیمت‌ها نمی‌تواند مبنایی برای قیمت‌گذاری‌های جدید باشد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دستگاه جمع آوری میکرو پلاستیک‌ از تایر خودرو چیست؟

ناوگان جاده ای مشکل لاستیک سنگین نخواهد داشت

طرح فروش تایر خودروهای تجاری با قیمت دولتی

علت کمبود تایر در بازار چیست؟ / لزوم پیگیری وزارت صمت در خصوص چرایی کمبود تایر در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی