پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

چرا ولوو سرعت محصولاتش را محدود می کند؟

شرکت ولوو در ماه مارس سال گذشته در اقدامی بی سابقه به صورت رسمی از تصمیم خود مبنی بر محدود ساختن حداکثر سرعت تمام محصولات جدید خود به رقم 180 کیلومتر برساعت پرده برداشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت ولوو در اقدامی جدی در جهت تغییر رفتار رانندگان و برقراری تعادل میان آزادی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۹

شرکت ولوو در ماه مارس سال گذشته در اقدامی بی سابقه به صورت رسمی از تصمیم خود مبنی بر محدود ساختن حداکثر سرعت تمام محصولات جدید خود به رقم 180 کیلومتر برساعت پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت ولوو در اقدامی جدی در جهت تغییر رفتار رانندگان و برقراری تعادل میان آزادی عمل و ایمنی جاده‌ها در ماه مارس سال 2019 به صورت رسمی از تصمیم خود مبنی بر محدود ساختن حداکثر سرعت تمام محصولات جدید خود به رقم 180 کیلومتر برساعت پرده برداشت.

به این ترتیب که اگر شما قدرتمند ترین محصولات این شرکت را خریداری کنید باز هم قادر نخواهید بود با خودرو خود سرعتی بیش از 180 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید.

شرکت سازنده این هدف از چنین اقدامی را کاهش صدمات و تلفات سرنشینان خودروهای ولوو در تصادفات احتمالی و به صفر رساندن این آمار در سال‌های آینده کرد اما نکته ای باید در نظر داشت این است که سرعت 180 کیلومتر بر ساعت در اکثر کشور های دنیا، بیشتر از سرعت مجاز آن کشور بوده لذا این اقدام آیا اثرگذاری مثبتی به همراه خواهد داشت؟

مالین اخولم مدیریت بخش ایمنی خودروهای سواری در شرکت ولوو در این راستا بیان کرد: سرعت 180 کیلومتر برساعت را نیز رقم بالایی است و نیازی به حرکت با سرعتی بیش از این عدد نیست و بسیاری با این موضوع موافق هستند، در حقیقت ولوو با این عمل خواسته نشان دهد که باید اقدامی جدی در جهت تغییر رفتار رانندگان و برقراری تعادل میان آزادی عمل و ایمنی جاده‌ها انجام شود.

وی اعمال محدودیت برای سرعت را اولین اقدام در این زمینه دانسته که اکنون به یاری یک شرکت خودروسازی انجام شده است.

این مقام ارشد در شرکت ولوو افزود: با توجه به اینکه 20 سال پیش سریع راندن عمل جذابی نبوده ولی اغلب خودروهای مدرن امروزی چنین امکانی را برای راننده فراهم می‌کنند به همین علت منع رانندگان از سریع راندن سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: باما

اهداف ولوو دیگر دست نیافتنی نیست!

نخستین محصول برقی ولوو سال آینده به بازار عرضه می شود

ولوو و دایملر برای تولید نوعی نیرو محرکه خودروهای سنگین دست همکاری به یکدیگر دادند

ولوو فعالیت خود را دوباره آغاز می کند

همکاری دایملر آلمان و شرکت خودروسازی ولوو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی