پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بین شهری

بهانه ای دیگر برای سودجویی/ کلاهبرداری از رانندگان اتوبوس به اسم واریز وام کرونایی

طبق اعلام تعدادی از رانندگان اتوبوس، افرادی به بهانه واریز وام 6 میلیون تومانی کرونا با دریافت اطلاعات کارت های رانندگان اقدام به خالی کردن حساب های بانکی افراد کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برخی رانندگان اعلام کرده اند که تعدادی سودجو و کلاهبردار با رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۹

طبق اعلام تعدادی از رانندگان اتوبوس، افرادی به بهانه واریز وام 6 میلیون تومانی کرونا با دریافت اطلاعات کارت های رانندگان اقدام به خالی کردن حساب های بانکی افراد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برخی رانندگان اعلام کرده اند که تعدادی سودجو و کلاهبردار با رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری و اتوبوس‌ها تماس گرفته یا پیامک ارسال کرده اند و به بهانه واریز وام ۶ میلیون تومانی کرونا، خواهان دریافت اطلاعات کارت بانکی آنها شده و بعضاً کارت‌های بانکی آنها را خالی کرده اند.

مدل دیگر کلاهبرداری به این صورت است که به گفته رانندگان اتوبوس، در این تماس‌ها، از نام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یا تشکل‌های صنفی سوءاستفاده شده و گفته اند از طرف سازمان راهداری با آنها تماس می‌گیرند و گفته اند که برای دریافت این تسهیلات، مبالغی را جهت عوارض خودرو، معاینه فنی خودرو و دیگر هزینه‌های رانندگان باید به شماره کارتی که برای آنها پیامک می‌شود، واریز کنند.

رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری در جریان باشند که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ گونه مبلغی بابت واریز تسهیلات کرونایی از رانندگان دریافت نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد پلیس فتا می‌بایست در جلوگیری از وقوع بیشتر این کلاهبرداری‌ها با سازمان راهداری همکاری کند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ثبت اطلاعات رانندگان ناوگان جاده ای براساس کد ملی/ حذف کارت هوشمند رانندگان

ناوگان حمل و نقل جاده ای از ماه آینده نوسازی می شود

ناوگان جاده ای مشکل لاستیک سنگین نخواهد داشت

رصد لحظه ای ناوگان جاده ای عمومی به منظور کاهش تصادفات

چرا آزاد راه ها به بخش خصوصی واگذار نمی شود؟ / جزئیات آخرین وضعیت مطالبات کامیون داران از زبان معاون وزیر راه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی