پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل جاده ای

ثبت اطلاعات رانندگان ناوگان جاده ای براساس کد ملی/ حذف کارت هوشمند رانندگان

نماینده رئیس سازمان راهداری در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری گفت: در راستای اجرای مصوبه دولت اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرامرز مداح نماینده رئیس سازمان راهداری در امور فناوری اطلاعات و سرمایه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

نماینده رئیس سازمان راهداری در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری گفت: در راستای اجرای مصوبه دولت اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرامرز مداح نماینده رئیس سازمان راهداری در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه دولت حسب ابلاغ معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با موضوع الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کد هوشمند ملی به عنوان کلید دسترسی به خدمات، از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای ابلاغ نهاد ریاست جمهوری در خصوص حذف چاپ و کاغذ برای تحقق کامل دولت الکترونیک در دستگاه‌ها، با توجه به این که لوازم چاپ کارت هوشمند از خارج از کشور تأمین می‌گردد و در چرخه حمل و نقل فیزیک کارت هوشمند صرفاً به عنوان یک رسید که شماره هوشمند راننده و ناوگان در آن درج می‌شود، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول اشاره کرد: در این راستا تمامی فرایند صدور اسناد حمل به صورت الکترونیکی و صرفاً بر اساس شماره هوشمند انجام می‌شود، از این رو از تاریخ یاد شده چاپ فیزیک کارت هوشمند حذف و فقط رسید کارت هوشمند به راننده و ناوگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

چگونگی دریافت عوارض آزادراه ها در روزهای کرونایی

مسیر ترانزیت به ازبکستان برای کامیون های ایرانی هموار شد

مسیر تردد کامیون های ترک در ایران هموار است/ کامیون های ایرانی اجازه ورود به ترکیه را ندارند

ناوگان حمل و نقل جاده ای از ماه آینده نوسازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی