پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

نبود رقابت علت کاهش کیفیت در خودروسازی داخلی

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نبود رقابت را علت کاهش کیفیت در خودروسازی داخلی عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عبدالناصر درخشان اظهار کرد: مساله خودرو مبتلابه همه جامعه است و قطعا این موضوع در کمیسیون صنایع مجلس یازدهم نیز به‌طور جدی و با توجه به شعار سال در زمینه جهش تولید پیگیری […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۹

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نبود رقابت را علت کاهش کیفیت در خودروسازی داخلی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عبدالناصر درخشان اظهار کرد: مساله خودرو مبتلابه همه جامعه است و قطعا این موضوع در کمیسیون صنایع مجلس یازدهم نیز به‌طور جدی و با توجه به شعار سال در زمینه جهش تولید پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس بیان کرد: اگر ما بخواهیم برای حوزه خودرو، هدف‌گذاری کنیم باید بعد از نیم قرن تولید، توان رقابت با صنایع خودروسازی خارجی را داشته باشیم، در غیر این صورت لزومی ندارد که خودرو تولید کنیم.

وی افزود: ما باید از روش فعلی فاصله بگیریم و به سمت و سوی رقابت برویم؛ اگر رقابت نباشد خودروساز هر خودرویی بخواهد تولید می‌کند.

به گفته وی، وقتی بازار برای آنها فراهم باشد دیگر نیازی هم ندارند که کیفیت را مورد توجه قرار دهند. البته بخش عمده‌ای از خودرو‌سازی ما خصوصی است اما رقابت سالم نبوده و آنها مکلف به ایجاد زیرساخت‌ها نبوده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

خصوصی سازی موجب کاهش فساد و افزایش راندمان در صنایع خواهد شد

رونمایی از اسمارت ای کیو در نمایشگاه فرانکفورت

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در انتظار نهایی شدن قیمت خودرو

برنامه ایران خودرو برای خروج از شمول ماده۱۴۱ قانون تجارت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی