پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات آلمانی

بازار خودرو استرالیا میدان رقابت خودروسازان آلمانی

در بحبوحه کوچک‌تر شدن بازارهای جهانی به دلیل شیوع کرونا، وضعیت در بازار خودرو استرالیا کمی متفاوت و خودروسازان در حال رکورد شکنی میزان فروش در این بازار هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برندهای لوکس و مشهور آئودی، ب ام و، مرسدس‌بنز و لکسوس از رشد قابل‌توجه فروش در استرالیا در ماه ژوئن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۹

در بحبوحه کوچک‌تر شدن بازارهای جهانی به دلیل شیوع کرونا، وضعیت در بازار خودرو استرالیا کمی متفاوت و خودروسازان در حال رکورد شکنی میزان فروش در این بازار هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برندهای لوکس و مشهور آئودی، ب ام و، مرسدس‌بنز و لکسوس از رشد قابل‌توجه فروش در استرالیا در ماه ژوئن خبر دادند.

جالب اینجاست که در بحبوحه کوچک‌تر شدن بازارهای جهانی به دلیل شیوع کرونا، مرسدس توانست در ماه ژوئن با فروش ۴هزار و ۴۵۷ دستگاه خودرو در استرالیا و جهشی ۳۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیشترین میزان فروش خود از زمان حضورش در این کشور دست پیدا کند.

بی‌ام و، رقیب هموطن آن، با رشدی ۳۲ درصدی ۳ هزار و ۳۰۷ دستگاه خودرو در استرالیا فروخت و آئودی با جهشی باورنکردنی ۸۴ درصد رشد فروش را تجربه کرد و در رده سوم موفق‌ترین خودروسازان لوکس استرالیا قرار گرفت.

پس از آلمانی‌ها، لکسوس در رده چهارم قرار گرفته است و از رشد ۶۰ درصدی در بازار استرالیا خبر داد و اعلام کرد در این یک ماه یک هزار و ۵۶۰ دستگاه از محصولاتش را فروخته است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

افزایش 3 برابری فروش خودرو برقی در بازار استرالیا

تسلا فاتح بی چون و چرا بازار خودرو استرالیا

افت 10 درصدی فروش خودرو در استرالیا

تویوتا عنوان ارزشمندترین برند خودروسازی را به نام خود کرد

برادران تازه‌ نفس باواریایی/ ب ام و سری 5 جدید رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی