پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

برادران تازه‌ نفس باواریایی/ ب ام و سری 5 جدید رونمایی شد

ب ‌ام‌ و پس از انتشار تیزرهای متعدد از فیس‌لیفت سری 5، بالاخره از این سدان رونمایی کرد این کارخانه آلمانی همیشه برای سری 5 بسیار محافظه ‌کارانه عمل کرده و سری 5 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ب ‌ام‌ و پس از انتشار تیزرهای متعدد از […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۹

ب ‌ام‌ و پس از انتشار تیزرهای متعدد از فیس‌لیفت سری 5، بالاخره از این سدان رونمایی کرد این کارخانه آلمانی همیشه برای سری 5 بسیار محافظه ‌کارانه عمل کرده و سری 5 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ب ‌ام‌ و پس از انتشار تیزرهای متعدد از فیس‌لیفت سری 5، بالاخره از این سدان رونمایی کرد تا با نفسی تازه‌تر به رقابت با آئودی A6، جنسیس G80 و مرسدس‌بنز E کلاس جدید بپردازد.

ب‌ ام‌ و همیشه برای سری 5 بسیار محافظه ‌کارانه عمل کرده و سری 5 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تنها تفاوت عمده را می‌توان در چراغ‌های جست‌وجو کرد. سپر جلو شباهت غیر قابل انکاری را به سری 3 پیدا کرده و چراغ‌های عقب نیز اندکی دست‌خوش تغییرات شده‌اند.

در کابین نیز رویکردی مشابه در پیش گرفته شده است و فقط می‌توان نشان‌دهنده‌های دیجیتالی 12.3 اینچی در کنار واسط کاربری جدیدی را برای نمایش‌گر کنسول مرکزی مشاهده کرد و در سایر بخش‌ها تفاوتی با سری 5 کنونی دیده نمی‌شود.

سری 5 برای سال 2021 در 4 نسخه 530i، 530e Plugin، 540i و M550i عرضه خواهد شد که نسخه 540i با سیستم Mild-Hybrid به توان 48 ولت همراه است که علی‌رغم ثابت بودن 335 اسب‌بخار نیرو، دارای شتاب‌گیری سریع‌تر و مصرف سوخت کم‌تری است.

نسخه 530e یک موتور الکتریکی را با موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو تلفیق می‌کند که حاصل آن 288 اسب‌بخار نیرو و 420 نیوتن‌متر گشتاور است.

برای موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری تویین‌توربو M550i قدرت همان 523 اسب‌بخار و گشتاور 723 نیوتن‌متر باقی خواهد ماند که به کمک این موتور در 3.6 ثانیه می‌تواند از صفر به یکصد کیلومتربرساعت برسد. قیمت پایه برای نسخه پایه 530i از 54 هزار و 200 دلار آغاز می‌شود و تا 76 هزار و 800 دلار برای نسخه M550i ادامه دارد.

ب ‌ام ‌و سری 6 دیگر در بازار ایالت متحده عرضه نمی‌شود اما نسل جدید نسخه GT از این سری آماده حضور در بازار اروپاست.

سری 6 GT جدید هم‌چون گذشته دارای 5.09 متر طول و 3.07 متر فاصله بین محورهاست. صندوق بار در حالت عادی 600 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن ردیف دوم به 1800 لیتر افزایش می‌یابد.

در حالی ‌که کلیت بدنه درست مشابه به نسل پیشین سری 6 GT بوده، چراغ‌های جلو و عقب و سپرها، از سری 5 جدید به عاریت گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/

جدایی بنز از ب ام و! / پایان همکاری بنز و ب ام و در زمینه تولید خودروهای خودران

شهر شیشه‌ای/ ساختار مواد مورد استفاده در بدنه خودروها به زودی دست‌خوش تغییر خواهد شد

آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیا خودرو

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشه کیمن

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی