پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ظرفیت قطعه سازان

تشکیل کمیته مشترک انجمن ‌های قطعه‌ سازان

دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه از تشکیل کمیته‌های مشترک در شش محور با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه اظهار کرد: در نتیجه این نشست با محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۹

دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه از تشکیل کمیته‌های مشترک در شش محور با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آرش محبی‌نژاد دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه اظهار کرد: در نتیجه این نشست با محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی، موضوع قیمت‌گذاری و تامین مواداولیه، داخلی‌سازی قطعات و همچنین بازار قطعات یدکی، کمیته‌های مشترکی برای همکاری متقابل تشکیل گردید.

وی افزود: همچنین در رابطه با مواضع مشترک، ایجاد اتحاد حداکثری در صنعت قطعه‌سازی و شیوه‌های اعتلای صنعت قطعه‌سازی کشور بحث و تبادل نظر شد که حاصل آن امضای تفاهم‌نامه‌های اولیه‌ای در این ارتباط بود.

دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست‌های مشترک و هم‌ فکری‌ ها در حوزه قطعه‌سازی کشور با هدف اعتلا و اتحاد حداکثری در این صنعت ادامه یابد و حاصل آن امضای تفاهم نامه‌های مشترک بین انجمن‌های قطعه‌سازی کشور باشد تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هردو انجمن‌ برای مقابله با چالش‌ها و بحران‌های مختلف قطعه‌سازان و صنایع کشور استفاده نمود.

محبی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه با هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی کشور و ارائه راه حل‌ها و تبیین شیوه‌های مناسب، می‌توان گامی موثر و قوی در جهت حل مشکلات قطعه‌سازی کشور برداشت، گفت: در شرایط کنونی همیاری و هم‌افزایی توان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد قطعه‌سازی، علاوه براینکه کمکی به مسئولان به عنوان بازوی مشورتی است، می‌تواند قطعه‌سازان را در پیشبرد بهتر اهداف کمک و یاری کند و نقشه راه هماهنگی برای آینده قطعه‌سازی کشور تعریف و تدوین کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

همکاری کروز در راستای ساخت قطعات استراتژیک خودرو با نخبگان

صنعت خودرو با دانش بنيان ها تقويت مي شود/ توليد قطعات “هاي تك” خودرو با تكيه بر توان دانش بنيان ها

شرکت ایسکرا صادرکننده انواع دینام و استارت

تشکیل کمیته تخصیص ارز قطعه ‌سازان

تحقق افق 1404 در تولید خودروهای تجاری دور از دسترس نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی