پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید رنو فرانسه

فروش رنو بیش از 34 درصد کاهش یافت

طبق گزارش اخیر شرکت رنو، این خودروساز در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با افت فروش ۳۴٫۹ درصد به صورت سال به سال مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با همه گیری ویروس کرونا از ابتدای سال ۲۰۲۰، اکثر خودروسازان بزرگ جهان، از جمله رنو، ضررهای هنگفتی را تجربه کردند. طبق گزارش اخیر […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۹

طبق گزارش اخیر شرکت رنو، این خودروساز در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با افت فروش ۳۴٫۹ درصد به صورت سال به سال مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با همه گیری ویروس کرونا از ابتدای سال ۲۰۲۰، اکثر خودروسازان بزرگ جهان، از جمله رنو، ضررهای هنگفتی را تجربه کردند. طبق گزارش اخیر این شرکت، رنو در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با افت فروش ۳۴٫۹ درصد به صورت سال به سال مواجه شده است.

شرکت فرانسوی رنو که مالکیت برندهای «داچیا»، «الپین» و «لادا» را برعهده دارد، بین ماه های ژانویه تا ژوئن، ۱٫۲۵۶٫۶۵۸ دستگاه خودرو به فروش رسانده است. از این مقدار، ۶۲۳٫۸۵۴ دستگاه خودرو در بازار اروپا به فروش رسیده که نسبت به همین بازه در سال گذشته، ۴۸٫۱ درصد کاهش یافته است. در بازارهای هدف رنو که شامل چین، برزیل و هند می شود نیز به ترتیب ۲۰٫۸، ۳۹ و ۴۹٫۴ درصد افت فروش ثبت شده است.

با این وجود، مسئولان شرکت عقیده دارند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، روند رو به رشد فروش آغاز می شود. نشانه های مثبتی نیز برای رنو وجود داشته که از جمله آن می توان با رشد ۵۰ درصدی فروش هاچ بک الکتریکی «زوئی سوپرمینی» با ۳۷٫۵۴۰ دستگاه اشاره کرد. به گفته مدیر بخش فروش جهانی نیسان:

«دنیا با یک بحران بی سابقه مواجه شده که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار گذاشته است. به محض شروع بازیابی محیط کسب و کار، شبکه فروش و کارخانه های ما با تمام قوا برای رفع نیازهای مشتریان به فعالیت خود ادامه می دهند.»

شرکت رنو در مصاحبه ای اعلام کرد که به هدف خود برای کاهش میزان آلایندگی خودروها در برنامه CAFE نزدیک شده است. این اتفاق مهم با معرفی مدل زوئی و نسخه های پلاگین هیبریدی و الکتریکی مختلف به دست آمده است.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

خواب های طلایی!/ مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس موتور جدید

صنعت خودرو جهان به این ایرانی‌ها می‌نازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید

جزئیات جدیدترین شیوه طراحی شرکت رنو

رنو از دولت فرانسه وام 5 میلیارد یورویی می گیرد

بقا، اصلی ترین هدف رنو و نیسان برای ادغام با یکدیگر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی