پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیست اتومبیل‌رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی احداث می شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی احداث می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود ۳ میلیون نفر از شهروندان با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود ۳ میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، یادآور شد: ما آماده استعدادیابی برای ۵۱ فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.

وی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.

محسنی با اشاره به اتمام طراحی ۴ دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و ۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل‌رانی در آنجا برگزار می‌شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد اشاره کرد: بدین صورت اساس ورزش شهروندی منقطع نشده و این طرح در سال‌های آینده ادامه دار خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

تدوین 3 طرح برای توسعه بازار گردشگری

آشنایی با سریعترین زن/ ثبت رکورد 841 کیلومتر برساعت به نام جسی کامبس

گرد و خاک نابغه 14 ساله ژاپنی در اولین مسابقه خود در اروپا

تیم لیکومولی روی سکوی قهرمانی مسابقات سرعت / وقتی دود از کُنده بلند می شود

آشیانه خاص ترین مینی های ایران!/ یک روز در گاراژ سام اسپید و آشنایی با فعالیت های این مجموعه

مسابقات W-Series مخصوص به بانوان از سال 2019 آغاز به کار خواهد کرد

مروری بر کارنامه ب ام و M3 E36 در مسابقات اتومبیلرانی

خودرو مسابقه ای راننده محبوب آتش گرفت/ فورد اسکورت کن بلاک در آتش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی