پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Aston_Martin_DB9_GT_آستون مارتین دی بی 9 جی تی_5

استون مارتین DB9 GT رونمایی شد

این خودروساز لوکس و جذاب بریتانیایی در اقدامی جالب استون مارتین DB9 GT را با ظاهری فریبنده معرفی کرده است. مسلماً یکی از جالب‌ترین ویژگی های یک خودرو، پیشرانه بکار رفته در آن است. به همین جهت استون مارتین هم برای افزایش هیجان و رضایت مشتریان، یک پیشرانه 6 لیتری 547 اسب بخاری V12 را […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۶ تیر ۱۳۹۴

این خودروساز لوکس و جذاب بریتانیایی در اقدامی جالب استون مارتین DB9 GT را با ظاهری فریبنده معرفی کرده است.

مسلماً یکی از جالب‌ترین ویژگی های یک خودرو، پیشرانه بکار رفته در آن است. به همین جهت استون مارتین هم برای افزایش هیجان و رضایت مشتریان، یک پیشرانه 6 لیتری 547 اسب بخاری V12 را به طور استاندارد برای DB9 GT در نظر گرفته که با اتصال آن به یک جعبه دنده شش سرعته Touchtronic II باعث بدست آمدن شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی بیش از 329 کیلومتر بر ساعت شده است.

   Aston_Martin_DB9_GT_آستون مارتین دی بی 9 جی تی_5
با گریزی به مدل استاندارد DB9 2013 و گذاشتن آن در کنار DB9 GT هم خواهید دید که چندان تغییراتی در طراحی ظاهری DB9 GT ایجاد نشده است، مگر اینکه چراغ‌های جلویی DB9 GT کمی تاریک‌تر از قبل شده باشد و به صورت سفارشی رینگ و کالیپراسیون ترمزها را با رنگ‌های مختلف سفارش داد. ولی طراحی داخلی این خودرو بلعکس طراحی خارجی آن، می‌توان گفت که به طور کامل و بخصوص در قسمت کنسول مرکزی، تغییراتی صورت گرفته است. البته به شخصه طراحی کنسول مرکزی نسخه استاندارد را بیشتر از این طراحی جدید می‌پسندیم، چون مثل طراحی الان کنسول مرکزی DB9 GT، آن قدرها هم خشک و ساده طراحی نشده بود.

سیستم تعلیق زیر شاسی هم از نوع سه مرحله‌ای تطبیقی با سیستم ویژه (ADS) در نظر گرفته شده که سواری نرم و راحت‌تری را نسبت به قبل به ارمغان آورده و امکان رانندگی در سه حالت مختلف عادی، اسپرت و راحت را فراهم کرده است.

Aston_Martin_DB9_GT_آستون مارتین دی بی 9 جی تی_5
در آخر هم گفتنی است که استون مارتین این محصول را با قیمت نسبتا بالای 199 هزار و 950 دلاری عرضه خواهد کرد.

Aston_Martin_DB9_GT_آستون مارتین دی بی 9 جی تی_5 Aston_Martin_DB9_GT_آستون مارتین دی بی 9 جی تی_5

برچسب‌ها : استون مارتین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی