پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر

آغاز توزیع سیستمی تایر از امروز

به گفته مجری طرح توزیع سیستمی تایر خودرو،قرار است از ابتدای شهریور، همه تولیدکننده‌ها میزان واقعی تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و پس از آن توزیع تایر خودروهای سواری سیستمی شده است و معاملات آن باید قابل رصد و پیگیری باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان حودرو رسول جمشیدی مجری طرح […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۹

به گفته مجری طرح توزیع سیستمی تایر خودرو،قرار است از ابتدای شهریور، همه تولیدکننده‌ها میزان واقعی تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و پس از آن توزیع تایر خودروهای سواری سیستمی شده است و معاملات آن باید قابل رصد و پیگیری باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان حودرو

رسول جمشیدی مجری طرح توزیع سیستمی تایر خودرو اظهار کرد: سامانه توزیع سیستمی تایرهای خودروهای سواری باید پیش از این اجرا می‌شد، اما متأسفانه به دلیل همکاری نکردن بعضی از تولید کننده‌ها تاکنون موفق به اجرایی آن نشده‌ایم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه تنظیم بازار، تمام تولیدکنندگان داخلی باید میزان تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و فقط می‌توانند بخش کوچکی از تولیدات خود را به عنوان گارانتی و یا فروش شرکتی نزد خود نگه دارند، اما تاکنون بعضی تولیدکننده‌ها این کار را به درستی انجام نداده و باعث به تعویق افتادن اجرای این طرح شده‌اند.

جمشیدی گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از ابتدای شهریور، همه تولیدکننده‌ها میزان واقعی تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و پس از آن توزیع تایر خودروهای سواری سیستمی شده است و معاملات آن باید قابل رصد و پیگیری باشد.

مجری طرح توزیع سیستمی تایر خودرو افزود: وزارت صنعت، فرآیندی را ایجاد کرده است که بر اساس آن ثبت سفارش و تأیید سفارش برای خرید مواد اولیه تولید کنندگان بر اساس میزان تولید و فروش واحد تولیدی آن‌ها انجام می‌شود. با اجرای این طرح قطعاً شرکت‌های تولیدی هم که بعضاً همکاری نکرده و تاکنون درصد کمی از تولیدات خود را اظهار کرده‌اند اجباراً در سامانه تولیدات خود را ثبت خواهند کرد و طرح توزیع سیستمی تایر خودروهای سواری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

رشد 55 درصدی قیمت تایر در بازار + آخرین قیمت تایر

رفع مشکل لاستیک طی روزهای آتی

بیش از 1500 واحد خرده فروش تایر، سهمیه ای برای دریافت تایر ندارند

الزام ثبت قیمت تایرها در سامانه 124 قبل از عرضه به بازار

حمایت وزارت صمت از سرمایه گذاران حوزه تولید لاستیک سنگین

نگرانی تایرسازان از حضور خصولتی ها در صنعت تایر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی