پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی سمند

5 هزار دستگاه تاکسی یورو 4 تا پایان مهر شماره گذاری می شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 تا پایان مهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره توقف شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو 4 و مخالفت سازمان محیط زیست در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه هیأت وزیران با شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی نو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره توقف شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو 4 و مخالفت سازمان محیط زیست در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه هیأت وزیران با شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی نو یورو 4 موافقت کرد و مجوزهای لازم در این زمینه صادر شد که تا انتهای مهر این تاکسی‌های جدید شماره‌گذاری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: نگرانی ما در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید این است که بعد از مهر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توان تولید خودروسازان برای تهیه خودروهای یورو 5 مشکل شود و ما نیز بر همین اساس برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با دغدغه همراه خواهیم شد.

قنادان گفت: البته در حال حاضر مکاتباتی با خودروسازان و وزارت صمت انجام داده‌ایم تا برنامه‌های خود را در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید به ما اعلام کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی‌ در پایتخت ثبت‌نام کرده که این آمار تا پایان سال بیشتر هم می‌شود بنابر این باید اقدامات گسترده‌تری در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

وام ۶ میلیونی برای 11 هزار تاکسیران نهایی شد

برخورد با مسافربرهای غیرمجاز/ آغاز طرح گشت زنی پلیس راهور همراه با سازمان تاکسیرانی

5 هزار تاکسی فاقد استاندارد یورو 5، پلاک می شوند

ابلاغ مصوبه شماره گذاری 5 هزار خودرو یورو 4

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی