پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو

انتشار جزئیات جدید از نخستین کراس اوور آلفارومئو

شرکت آلفارومئو به تازگی جزئیات جدیدی درباره نخستین کراس اوور خود که در نیمه دوم سال 2016 معرفی خواهد شد، آشکار کرده است. مدیرعامل آلفارومئو آمریکا Reid Bigland در مصاحبه ای با سایت Car & Driver اظهار داشت: کراس اوور جدید به خوبی در دست توسعه بوده و نمایندگی ها نیز شاهد آن بودند. گفته می شود این […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۴

شرکت آلفارومئو به تازگی جزئیات جدیدی درباره نخستین کراس اوور خود که در نیمه دوم سال 2016 معرفی خواهد شد، آشکار کرده است. مدیرعامل آلفارومئو آمریکا Reid Bigland در مصاحبه ای با سایت Car & Driver اظهار داشت:

کراس اوور جدید به خوبی در دست توسعه بوده و نمایندگی ها نیز شاهد آن بودند.

گفته می شود این کراس اوور کمی بزرگتر از بی ام و X3 بوده اما Bigland می گوید:

اتومبیل کراس اوور آینده از طراحی ایتالیایی برخوردار بوده و سبکی جدا از مدل های قبل دارد.

اخیرا تصاویر جاسوسی از فیات 500L فاش شده که به نظر می رسد کراس اوور شرکت آلفارومئو نیز بر مبنای همین خودرو است. Bigland افزود که کراس اوور آینده گذشته از طراحی جذاب دارای عملکرد بی نظیری نیز می باشد.

آلفارومئو می خواهد در پیست نوربرینگ کراس اوور جدیدش مدت زمان کمتری نسبت به رنج روور اسپرت SVR که توانست طی 8 دقیقه 14 ثانیه سپری نمود، این پیست را طی کند.

متاسفانه نام کراس اوور شرکت آلفارومئو نامشخص بوده اما Bigland اشاره داشت که خودرو در اوایل سال 2017 وارد بازار می گردد. همچنین گفته می‌شود اتومبیل در اروپا معرفی خواهد شد بنابراین می توان انتظار داشت اتومبیل مذکور طی نمایشگاه پاریس 2016 ماه اکتبر رونمایی گردد.

منبع : Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی