در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات در نمایندگیهای سراسر کشور، مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد. در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش این بار نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار خواهند گرفت. […]
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش این بار نمایندگیهای مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در آغاز مدیریت خود در ایساکو پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروهها و کمیتههای مختلف با حضور معاونین و مدیران، برنامههای نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرحریزی و به شبکه ابلاغ کرد و شرکت ایساکو با اجرای این برنامهها توانست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاکهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سالها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سختگیرانهتر شده بود.
وی پس از ایجاد این تغییرات و طرحهای خلاق و برنامهریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استانهای مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر میگذراند.
وی در راستای یکسانسازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استانها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز نظارت میکند.
حسینی در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.
دیدگاه خود را بنویسید