پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

مراکز معاینه فنی در دو شیفت خدمات رسانی می کنند

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی گفت با توجه به تراکم مراجعه کنندگان از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامی مراکز معاینه فنی تهران به صورت دو شیفت خدمات رسانی می کنند. به نقل از ایسنا، سید نواب حسینی منش با بیان اینکه با توجه به تراکم مراجعه کنندگان از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامی مراکز معاینه فنی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۵

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی گفت با توجه به تراکم مراجعه کنندگان از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامی مراکز معاینه فنی تهران به صورت دو شیفت خدمات رسانی می کنند.

به نقل از ایسنا، سید نواب حسینی منش با بیان اینکه با توجه به تراکم مراجعه کنندگان از روز گذشته (شنبه سوم مهرماه) تمامی مراکز معاینه فنی تهران به صورت دو شیفت خدمات رسانی می کنند، گفت: تمامی مراکز در دوشیفت ٨ تا ١٦ و ١٦ تا ٢٤ فعالیت خواهند کرد. این اقدام در جهت کاهش تراکم مراجعه به مراکز صورت گرفته است.

وی با تاکید بر افزایش چند صد برابری مراجعه به مراکز معاینه فنی تصریح کرد: روز گذشته تا پایان ساعت کاری (٢٤بامداد) بالغ بر 6400 خودرو در مراکز تهران پذیرش شده اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی با اشاره به اینکه اجرای طرح کاهش از ابتدای مهرماه گفت: در روز جمعه دوم مهرماه نیز بیش از 4200 خودرو و در روز پنجشنبه اول مهرماه بیش از 4600 خودرو در مراکز  پذیرش شده اند.

بر اساس سایت شهرنوشت، وی بابیان اینکه به رغم تکرار مکرر و تاکید بر اجرای طرح کاهش از ابتدای مهرماه، متاسفانه قشر عظیمی از شهروندان  مراجعه به معاینه فنی را به دقیقه 90 انداخته و مراکز معاینه فنی تراکم مراجعه دارد، تصریح کرد: مرکز بیهقی و سراج پر تراکم ترین مرکز معاینه فنی طی هفته اخیر بوده اند، این در حالیست که شهروندان می توانند عدد یک را به 2000112 پیامک کنند تا از مراکز خلوت مطلع شوند.

شلوغی مراکز معاینه فنی در روزهای اول مهر ماه از زبان مردم

کدام خودروها از معاینه فنی معافند؟ +رکورد معاینه فنی پس از 8 سال شکسته شد!

اعلام ساعت پیک ترافیک تهران در صبح و عصر-کاهش 2 ساعته طرح زوج و فرد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی