پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو_فروش

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو (نیمه دوم مهر۹۵)

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در نیمه مهرماه 95 منتشر شده است که نسبت به ماه‌های گذشته تغییر خاصی در قیمت این محصولات اعمال نشده و تنها قیمت قطعی چند مدل خودرو به این لیست افزوده شده است. لیست قیمت محصولات ایران خودرو در نیمه مهرماه 95 منتشر شده است که نسبت به ماه‌های گذشته […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵


لیست قیمت محصولات ایران خودرو در نیمه مهرماه 95 منتشر شده است که نسبت به ماه‌های گذشته تغییر خاصی در قیمت این محصولات اعمال نشده و تنها قیمت قطعی چند مدل خودرو به این لیست افزوده شده است.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در نیمه مهرماه 95 منتشر شده است که نسبت به ماه‌های گذشته تغییر خاصی اعمال نشده و فقط قیمت قطعی خودروی “دانگ‌فنگ اچ سی کراس” ، ویتارا اتوماتیک نیوفیس و ویتارا دنده ای نیوفیس به این لیست افزوده شده است .

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو – نیمه مهرماه 95:

قیمت محصولات ایران خودرو

توضیحات :
1 – قيمت فروش محصول «وانت آريسان دوگانه سوز» با احتساب تخفيف 20.416.000 ريالي برابر با 252.584.000 ريال عرضه خواهد شد.
2 – با توجه به تقاضاي شماري از نمايندگي هاي مجاز در سراسر كشور، اعمال قيمت جديد محصول “پژو 206 تيپ 5” فعلا اجرا نمي شود و زمان تغيير آن متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوي عرضه اين محصول با احتساب و اعمال تخفيف، با قيمت 368.489.000 ريال عرضه خواهد شد
3 – با توجه به تقاضاي شماري از نمايندگي هاي مجاز در سراسر كشور، اعمال قيمت جديد محصول «سمند LX سال بنزيني» فعلا اجرا نمي شود و زمان تغيير آن متعاقباً اطلاع رساني  خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوي عرضه اين محصول با احتساب و اعمال تخفيف، با قيمت 302.902.000 ريال عرضه خواهد شد.
4-  قيمت مصوب فروش خودروي «Cross H30 اتوماتيك» برابر با 45.300.000 تومان مي باشد كه بنا بر تصميمات اتخاذ شده و به مناسبت عرضه اوليه، با تخفيف برابر با 44.300.000 تومان منظور خواهد شد.

کنفرانس خبری مدیران عامل ایران خودرو و پژو

نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو

پژو 508 رقیبی جدید برای سدان های خانوادگی بازار

قیمت رسمی دانگ فنگ H30 کراس اعلام شد

رنو کوئید زنگ خطری برای خودروهای زیر ۳۰ میلیون تومان

BYD S6 با افزایش قیمت چند میلیونی روبرو شد

فروش 30 روزه تویوتا پریوس با هدایای ویژه از طرف ایرتویا

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی