پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست هماهنگی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو اواخر بهمن ماه برگزار می شود

در نخستین نشست هماهنگی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو که با حضور مدیران ایدرو و صنعت خودرو در محل سازمان گسترش (ایدرو)، مقرر شد این همایش در مرکز همایش های برج میلاد و در اواخر بهمن ماه برگزار شود. به نقل از ایدرو نیوز؛ در این نشست ابتدا گزارشی از چهار دوره برگزاری این همایش از […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۶

در نخستین نشست هماهنگی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو که با حضور مدیران ایدرو و صنعت خودرو در محل سازمان گسترش (ایدرو)، مقرر شد این همایش در مرکز همایش های برج میلاد و در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

به نقل از ایدرو نیوز؛ در این نشست ابتدا گزارشی از چهار دوره برگزاری این همایش از سال 92 ارائه و پیشنهادهای ارائه شده برای پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو مطرح گردید.

بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو با بیان اینکه صنعت خودرو سومین صنعت درآمدزا پس از نفت و گاز و بانکداری است گفت: امسال این همایش در حالی برگزار می شود که بسیاری از فعالیت های صنعت خودرو به برکت توافق نامه برجام جان گرفته و می توان عاملی برای استفاده از فرصت ها و افزایش سطح کمی و کیفی قطعه سازان و خودروسازان دانست.

در ادامه حاضران در جلسه ، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ارائه کردند و مکان و زمان برگزاری این همایش به تصویب رسید.

بر این اساس قرار شد این همایش در مرکز همایش های برج میلاد و در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

دبیرخانه همایش که در ایدرو مستقر است از صاحب نظران صنعت خودرو درخواست کرد نقطه نظرات خود را به جهت محورهای پیشنهادی همایش تا تاریخ 17 مهرماه برای این دبیرخانه ارسال کنند.

تحلیلی بر شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

الزام ارتقاء جایگاه ایران در صنعت خودرو جهانی به رتبه یازدهم

صادرات خودرو آب رفت!

انتخاب صحیح، ناجی صنعت خودرو ایران

همسو شدن توسعه صنعت خودرو کشور با خودروسازی جهانی

توقف تولید خودروهایی که از استانداردهای ملی جا بمانند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی