پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت شرکت ایسوزو

رونمایی از کانسپت جدید ایسوزو در نمایشگاه توکیو ژاپن

ایسوزو در کشور ما به عنوان یک خودروی باربری معمولی و سبک شناخته می شود که همواره در هر روز آن را در جاده و خیابان های شهر برای بارگیری و بار بردن مشاهده میکنیم اما اینبار این خودروساز ژاپنی کانسپتی از خودروی باربری معرفی کرده است که خیلی متفاوت از خودروهای باربری قبلی خود […]

امیر
سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶

ایسوزو در کشور ما به عنوان یک خودروی باربری معمولی و سبک شناخته می شود که همواره در هر روز آن را در جاده و خیابان های شهر برای بارگیری و بار بردن مشاهده میکنیم اما اینبار این خودروساز ژاپنی کانسپتی از خودروی باربری معرفی کرده است که خیلی متفاوت از خودروهای باربری قبلی خود می باشد که شما را به جزئیات زیر جلب میکنیم.

اگر شما زیاد با هواپیما مسافرت کرده و تراموا درون فرودگاه ها را دیده باشید احتملا این کانسپت را با تراموا اشتباه می گیرد. ظاهر این کانسپت بسیار شبیه به لوکوموتیو بوده و حتی ممکن است که شما فکر کنید این وسیله نقلیه لوکوموتیوی است که وظیفه حمل و جابجایی واگن های قطار را به عهده دارد.

این کانسپت با نام FD-SI شناخته شده است که نسل آینده خودروهای باربری ایسوزو را نشان میدهد که در آینده روانه بازار جهانی و شاید من جمله کشورمان ایران خواهد شد. همچنین به گفته شرکت ایسوزو علاوه بر امکان باربری این خودرو به رانندگی خوب و عالی توجه شده است و در آن توجه زیادی به راننده و همچنین امکانات برای رانندگی با این کانسپت شده است.

صندلی راننده در وسط و جلوی این کانسپت تعبیه شده است که دید خوبی به راننده در زمان رانندگی میدهد و همچنین با دوربین های تعبیه شده در پشت خودرو و همچنین میتواند در آینده در کنار هم تعبیه شود.

صندلی راننده خودرو کانسپت ایسوزو

صندلی راننده خودرو کانسپت ایسوزو

دیواره ها و بدنه این خودرو به شکل لانه زنبوری ساخته شده است و اینطور پیش می رود که برای حمل وسایل با ابعاد کوچک همانند وسایل سوپر مارکت ها و مواد غذایی و امثالهم باشد.

اما کمپانی ایسوزو از پیشرانه و موتور این خودرو و کانسپت حرفی به میان نیاورده است اما احتمالا از نوع الکتریکی باشد و اینطور به نظر می رسد این خودرو آنچنان به تولید انبوه نرسد و دستخوش تغییرات و در نتیجه تولید آن شود.

همچنین باید ذکر کرد که این نوع کانسپت با استقبال افرادی که به باربری مشغول به کار هستند شود و این ساختار لانه زنبوری باعث استحکام و مقاومت این خودرو در مقابل صدمات ناشی از تصادفات باشد.

کانسپت لانه زنبوری کمپانی ایسوزو

کانسپت لانه زنبوری کمپانی ایسوزو

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

گرهمایی مشتریان ایسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر + تصاویر

مذاکره گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

افتتاح خط تولید خودرو دوکابین ایسوزو D – MAX

عرضه پیکاپ دو کابین ایسوزو DMAX از بهمن

بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته

گروه بهمن در سکوی اول بازار خودروهای تجاری

مرکز خدمات ماشین آلات راهسازی هیتاچی افتتاح شد + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی