پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مدیرعامل سایپا

بازدید سایپا از پایگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل امدادخودرو سایپا ضمن بازدید سایپا از پایگاه های ثابت و سیار ویژه طرح اربعین بر کیفیت خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان تاکید کرد که شرح آن در ذیل توضیح و اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی در حاشیه بازدید از واحد […]

امیر
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

مدیرعامل امدادخودرو سایپا ضمن بازدید سایپا از پایگاه های ثابت و سیار ویژه طرح اربعین بر کیفیت خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان تاکید کرد که شرح آن در ذیل توضیح و اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی در حاشیه بازدید از واحد های امدادی حاضر در مسیرهای منتهی به کشور عراق گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن تاکید بر همراهی همیشگی هموطنان و اجرای طرح های خاص، ارائه خدمات رایگان امدادی در این مسیرها را وظیفه خود می داند.

وی افزود: در این طرح 13 روزه که از 11 آبان ماه آغاز شده است 48 پایگاه ویژه، علاوه بر ناوگان سراسری در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چزابه حضور دارند.

پناهی پس از حضور در پایگاه های ثابت و سیار استان های همجوار با کشور عراق گفت: طرح اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد و شرکت های سایپایدک، امدادخودرو سایپا، انجمن های صنفی استانی نمایندگی های مجاز، امدادگران و نمایندگی های کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف خود عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی زائران دارند.

وی در ادامه گفت: اکیپ های تخصصی کنترل و نظارت متشکل از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روساء و کارشناسان به منظور نظارت بر اجرای مطلوب طرح در تمام مدت در مرزهای جنوبی کشور حضور فعال دارند.

مدیرعامل امدادخودروسایپا تصریح کرد: مشتریان می‌توانند زائر کارت گروه خودروسازی سایپا را از نمایندگی‌های سایپا و پایگاه های امداد خودرو سایپا دریافت کنند و از خدمات امدادی حمل و نقل رایگان خودرو در صورت بروز نقص فنی یا تصادف بهره‌مند شوند.

گفتنی است شماره تماس 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به هموطنان خواهد بود.

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رشد 20.6 درصدی تولید گروه سایپا

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان

دومین قرارداد بین سایپا و هیوندای پاور تک کره جنوبی

اشتغال 3 هزار نفری در اولین فاز در ایران کاوه سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی