پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی آریو

آمادگی سایپا برای تجهیز ناوگان عمومی و تجاری کشور

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی سایپا این آمادگی را دارد که در حوزه های تجاری و عمومی به صورت کامل همکاری های لازم در نوسازی حمل و نقل عمومی کشور داشته باشد که به شرخ ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : محسن جهرودی در حاشیه […]

امیر
سه شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۶

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی سایپا این آمادگی را دارد که در حوزه های تجاری و عمومی به صورت کامل همکاری های لازم در نوسازی حمل و نقل عمومی کشور داشته باشد که به شرخ ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

محسن جهرودی در حاشیه همایش شهر ایده آل و در سمینار نوسازی ناوگان شهری که با حضور مدیرکل پشتیبانی وزارت کشور، معاون امور شهرداری سازمان شهردار ی ها و دهیاری های کل کشور و جمعی از مدیران صنعتی در جزیره کیش برگزار شد، با اعلام آمادگی کامل گروه سایپا در ارائه خدمات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری و عمومی کشور گفت: گروه خودروسازی سایپا بدون هیچ توقع مالی، آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

وی افزود: براساس مسئولیت های اجتماعی که برعهده داریم، حاضر هستیم در این حوزه ورود کرده و به صورت کامل و با تمام توان عملیاتی، فنی و تکنولوژی حضور یابیم.

جهرودی تصریح کرد: در این مسیر نیاز به هماهنگی با بانک ها، سازمان ها و مراکز مرتبط وجود دارد که قطعا” با انجام این هماهنگی ها می توانیم به تولید و ارائه محصولات جهت تجهیز ناوگان عمومی بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: محصولات گروه سایپا شرایط مناسب اقتصادی از جمله میزان مصرف سوخت در خودروهای عمومی تجهیز شده برای ناوگان شهری یعنی 6 لیتر در 100 کیلومتر را دارا هستند و همچنین با توجه به سطح استاندارد یورو 6 قابلیت مناسبی جهت بهره گیری در ناوگان عمومی را دارند.

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: البته گروه سایپا این اقدامات را از سال های گذشته انجام داده است و در ماه اخیر نیز ضمن برگزاری جلسه ای با معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم که بتوانیم در جهت کاهش آلودگی ها گامی موثر برداریم.

وی گفت: سایپا آمادگی دارد برای تجهیز ناوگان تجاری جزیره کیش نیز وارد همکاری شود و با ارائه خودروهای جدید بتوانیم در این جزیره کمکی ارائه دهیم.

ساینا و تیبا 2 سایپا موفق به دریافت دو ستاره کیفیت شدند

حضور سایپا در نمایشگاه خودرو شمال کشور

تولید محصولات سایپا با رده قیمت های مختلف در بازار

سایپا لوح تقدیر غرفه برتر در نمایشگاه کرمان را کسب کرد

خدمات پس از فروش نقشی حیاتی در رضایتمندی مشتری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی