پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علائم راهنمایی و رانندگی

معابر و تابلوهای شهرستان های استان تهران ایمن سازی و استانداردسازی می شود

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته میان استانداری تهران و فرمانداری شهرستان های اطراف این استان مقرر شده تا علائم معابر استانداردسازی و مسیرهای ایمن سازی شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در تشریح روند ایمن سازی معابر سطح استان تهران و استانداردسازی تابلوها […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته میان استانداری تهران و فرمانداری شهرستان های اطراف این استان مقرر شده تا علائم معابر استانداردسازی و مسیرهای ایمن سازی شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در تشریح روند ایمن سازی معابر سطح استان تهران و استانداردسازی تابلوها و علائم ایمنی معابر در شهرستان‌های استان تهران، گفت: مقرر شده است در هماهنگی و همکاری با استاندارد استان تهران علائم ایمنی معابر بین شهرستان‌ها و شهرهای استان تهران با هدف افزایش ایمنی این معابر بر اساس استانداردها اصلاح شود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد ضمن بازدید از معابر سطح استان آنچه که به عنوان معضل و مشکلات حوزه ایمنی در این معابر وجود دارد با تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه برطرف کنیم. در همین راستا در بازدید از شهرستان‌های پیشوا، قرچک، ورامین و پاکدشت مقرر شد تا اقدامات کوتاه مدت در خصوص راه‌های جنوب شرق استان تهران نظیر بهسازی شانه خاکی، تعویض و نصب گارد ریل و به ویژه تعویض علائم و تابلوهای ایمنی استاندارد صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: بی‌تردید با انجام بهسازی شانه خاکی معابر و اصلاح گاردریل و تابلوهای ایمنی شاهد تردد امن‌تری در سطح معابر خواهیم بود. همچنین روکش آسفالت، تعریض و اصلاح هندسی، نصب پل‌های هوایی و احداث تقاطع‌های غیر هم سطح در شهرها و برخی راه‌های روستایی از برنامه‌های میان مدت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران است که امیدواریم به زودی اجرایی شود.

تقی زاده با تاکید بر لزوم جابجایی تیرهای برق و اصلاح هندسی در مسیر جوادآباد در ورامین تصریح کرد: در این مسیر در برخی نقاط وجود این تیرها مشکلاتی را ایجاد کرده که به زودی نسبت به جابجایی آنها اقدام خواهد شد. فرمانداری ورامین مامور اجرای این طرح شده است.

وی در این راستا گفت: با هماهنگی بین دو فرمانداری قرچک و پاکدشت مقرر شد نسبت به تعریض و آسفالت بین روستاهای جیتو قرچک به چیتو پاکدشت اقدامات فوری صورت گیرد؛ همچنین وضعیت کمربندی پاکدشت_فرون آباد به دلیل کند بودن روند آزادسازی و تملک اراضی مطلوب نبوده، اما با تفاهم صورت گرفته با شرکتی که مسئولیت تملک اراضی این مسیر را به عهده گرفته، امیدواریم که در ساخت این کمربندی از این پس شاهد سرعت بیشتری باشیم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اتصال مترو پرند و پردیس به تهران

جزئیات انتقال طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد

طرح های ترافیک جدید به خبرنگاران ارائه شد

طرح ترافیک 98 از روز شنبه 18 خرداد ماه فعال می شود

امکاناتمان برای تولید اتوبوس کم نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی