پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری پراید

پراید از سال آینده شماره گذاری نمی شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از عدم شماره گذاری خودرو پراید از سال ۹۹ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار کرد: در تحلیل تصادفات کشور طی ۱۱ سال گذشته متوجه شدیم که ۳۴ درصد از جان باختگان و مجروحان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از عدم شماره گذاری خودرو پراید از سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار کرد: در تحلیل تصادفات کشور طی ۱۱ سال گذشته متوجه شدیم که ۳۴ درصد از جان باختگان و مجروحان حوادث رانندگی در خودروی پراید بوده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پراید ایمنی کافی را ندارد، اظهار کرد: ما گزارشاتی را به شکل مکتوب و همراه با مستندات به وزیر صنعت معدن و تجارت ارسال کردیم و حضوری هم جلسه‌ای داشتیم.

با مدیرعامل شرکت سایپا هم جلسه داشتیم و این موارد را منتقل کرده‌ایم و قرار شد با توجه به تعهدی که این شرکت‌ در سال ۹۸ برای فروش داشته‌ از سال ۹۹ اراده بر این شود تا تولید پراید متوقف شود و ما این خودرو را شماره گذاری نمی‌کنیم تا خودرویی ایمن‌تر جایگزین شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم که ایمنی خودروهای ما افزایش پیدا کند و خودروهای ایمن‌تر جایگزین چرخه تولید شود اشاره کرد: به کسانی هم از سواری پراید استفاده می‌کنند توصیه می‌کنیم که بیشتر موارد و نکات ایمنی را به خصوص هنگام رانندگی در جاده‌ها رعایت کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا اعلام شد

خبرنگاران كاستي ها را گوشزد كنند و درستي ها را حمايت

پیام مهندس آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت روز خبرنگار

شرایط فروش سایپا ویژه 17 مرداد ماه اعلام شد

مديرعامل بانك صنعت و معدن فعاليت پر رونق خطوط توليد سايپا را اميد آفرين دانست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی