پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امضا تفاهم نامه ایران خودرو چرخشگر

موتور ديزلی 457 و گيربكس 16سرعته داخلی سازِی می شود

شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو در راستاي طرح جهاد خودكفايي قطعات تفاهم نامه‌اي با شركت هاي ايدم و چرخشگر در زمينه ساخت و بومي سازي موتور شش سيلندر ديزلي OM457 و گيربكس دستي 16سرعته و اتوماتيك متناسب با اين موتور امضاء كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تفاهم نامه همکاری ایران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو در راستاي طرح جهاد خودكفايي قطعات تفاهم نامه‌اي با شركت هاي ايدم و چرخشگر در زمينه ساخت و بومي سازي موتور شش سيلندر ديزلي OM457 و گيربكس دستي 16سرعته و اتوماتيك متناسب با اين موتور امضاء كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تفاهم نامه همکاری ایران خودرو با ایدم و چرخشگر برای تولید و داخلی سازی قطعات با حضور فرشاد مقيمي مديرعامل ايران خودرو و وفادار نايب رئيس هيات مديره، بين مديران عامل شركت‌هاي ساپكو، ايدم و چرخشگر به امضا رسيد.

عادل پيرمحمدي مديرعامل ساپكو اظهار کرد: با ساخت و خودكفايي موتور شش سليندر ديزل OM457 با قابليت استاندارد يورو5 علاوه بر افزايش سهم ايدم در خدمات پس از فروش، ‌كشور از واردات موتورهاي ديزلي بي نياز مي شود.

این مقام ارشد شرکت ساپکو بیان کرد: با ساخت و خودكفايي موتور OM457 گيربكس متناسب با آن توسط شركت هاي ايدم و چرخشگر، نوسازي تمامي ناوگان حمل ونقل جاده اي و عمومي كشور توسط ايران خودرو ديزل فراهم خواهد شد.

پيرمحمدي اشاره كرد: براساس تفاهم نامه انجام شده حداكثر در مدت 18 ماه پس از عقد قرارداد توليد انبوه موتور آغاز مي شود.

وي تاكيد كرد: قرارداد تضمين خريد با تيراژ 30 هزار دستگاه در مدت سه سال بين طرفين منعقد شد. ساخت اين موتور براي مصارف مختلف از جمله كاميون، كشنده، اتوبوس، ديزل ژنراتور، ماشين آلات صنعتي و كشاورزي و كشتيراني كاربرد دارد.

پيرمحمدي در پايان هدف از طرح جهاد خودكفايي را كاهش وابستگي به خارج، جلوگيري از خروج ارز و ايجاد اشتغال براي جوانان ايراني عنوان كرد.

مديرعامل ساپكو در زمينه ساخت و خودكفايي گيربكس دستي 16 سرعته و تامين گيربكس اتوماتيك توسط چرخشگر اظهار كرد: ‌حداكثر طي مدت 24 ماه پس از عقد قرارداد توليد انبوه گيربكس آغاز شود .

وي بیان كرد: براي گيربكس دستي تيراژ سالانه 15 هزاردستگاه و گيربكس اتوماتيك هم 15 هزار دستگاه مورد نياز ايران خودرو است.

انتهای پیام/

افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ ارتباط و نفعی برای خودروسازان ندارد

ECU خودروهای پرتیراژ داخلی سازی شده است/ بدهی 1800 میلیاردی خودروسازان به کروز

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو از فردا آغاز می شود

راهبردهای ایران خودرو برای اصلاح ساختار مالی

کاهش خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ایران خودرو/ 301 تا شهریور 99 وارد بازار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی