پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم پیش فروش مشارکت در تولید

آغاز چهارمین پیش فروش مشارکت در تولید سایپا

مراسم قرعه‌ کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودرو سازی سایپا با حضور برخی از مسئولان و مدیران شرکت سایپا آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو صبح امروز مراسم چهارمین قرعه‌‌ کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور جمعی از مدیران این شرکت آغاز شد. در این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

مراسم قرعه‌ کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودرو سازی سایپا با حضور برخی از مسئولان و مدیران شرکت سایپا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

صبح امروز مراسم چهارمین قرعه‌‌ کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور جمعی از مدیران این شرکت آغاز شد.

در این مراسم قرار است ده محصول قرعه کشی شود و بیشترین استقبال از خودرو جدید شرکت سایپا شاهین صورت گرفته و کمترین تقاضا متعلق به وانت پراید سایپا است.

در مراسم امروز ۱۸۰ هزار نفر متقاضی شرکت دارند.

در ادامه این مراسم باقری قائم مقام شرکت سایپا با اشاره به اینکه این قرعه کشی با سود مشارکت ۶ درصد یرگزار شده است اظهار کرد: استقبال از این طرح بسیار بالا بوده چرا که رویکرد مردم به سمت خودروهای جدید افزایش داده است و در واقع مردم به رویکرد جدید شرکت سایپا رای مثبت دادند.

وی افزود: تلاش ما این است که خودروهایی که امروز قرعه‌ کشی می شوند در بازده زمانی که کفته شده است به موقع تحویل داده شود.

قائم مقام شرکت سایپا با تشکر از ۱۸۰ هزار نفری که در این طرح شرکت ثبت نام کردند تصریح کرد: ما امروز ۴۰ هزار خودرو را را قرعه ‌کشی خواهیم کرد که بیشترین متقاضی مربوط به خودرو شاهین است و از ۷ نفر یک نفر خودرو شاهین دریافت خواهند کرد.

باقری با بیان اینکه در آینده طرح های فروش دیگری را خواهیم داشت خاطرنشان کرد: در طرح های گذشته ما ۷۲ ساعت مهلت برای تحویل وجه برای مشتریان داشتیم که این روال در طرح امروز نیز لحاظ خواهد شد و به محض تمام شدن ۷۲ ساعت ما افراد رزو را جایگزین خواهیم کرد از این رو اگر در ۷۲ ساعت منتخبین واریزی انجام ندهند ما شرمنده آنها خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه ما در طرح فعلی ۱۰۰ درصد رزو را اعمال می کنیم تا فرآیند طرح طول نکشد تاکید کرد: ما مجوزهای لازم در این راستا را اتخاذ کردیم و این روال هم برای شرکت سایپا و هم شرکت ایران خودرو سپری خواهد شد.

قائم مقام شرکت سایپا در ادامه گفت: ما تولید خودمان را در مجموعه سایپا با کیفیت تمام استمرار خواهیم داد و تا پایان سال به اهداف تولیدی خود می رسیم.

باقری با اشاره به اینکه از ۱۸۰ هزار ثبت‌ نامی صورت گرفته در این طرح تنها ۶ هزار نقص در پرونده ها وجود داشته است و این میزان خوداظهاری مردم قابل تقدیر است اظهار کرد: شرکت سایپا در حال حاضر نسبت به انجام همه تعهدات خود در قبال مردم و تحویل به موقع خودرو متعهد بوده است و اگر در تحویل برخی خودروها با مشکل روبه رو بودیم به دلیل مشکلات ارزی در تامین قطعات بوده که ما در حال رفع این مشکل هم هستیم تا به زودی دستاورد بزرگ دیگری برای شرکت سایپا رقم بخورد.

در ادامه این مراسم حسین آبادی مدیر پروژه هفتمین مراسم قرعه کشی شرکت سایپا با بیان اینکه ثبت‌ نام این طرح از پانزدهم شهریور آغاز شد افزود: ما روند پایش مشترکین را به صورت کامل چک کردیم و در نهایت افراد واجد شرایط را شناسایی کردیم.

وی تصریح کرد: ما براساس ظرفیت رزو ۱۰۰ درصدی اصلاحات را انجام دادیم و در مراسم امروز ما ۱۰ محصول را قرعه کشی می کنیم.

مدیر پروژه هفتمین مراسم قرعه کشی شرکت سایپا خاطرنشان کرد: در طرح امروز ۱۷۹ هزار و ۶۰۵ نفر ثبت‌ نام کردند که از این تعداد ۶ هزار ۸۰۴ نفر فاقد شرایط تشخیص داده شدند و این دسته کسانی بودند که پلاک فعال داشتند و یا فاقد گواهینامه بودند.

حسین آبادی تاکید کرد: در این طرح با شرایط بازار عرضه محصولات را بیشتر کردیم تا در بازار خودرو که این روزها وضعیت خوبی هم ندارد تاثیر شکرفی صورت گیرد.

وی گفت: از هر ۴ نفر یک نفر برنده خودرو می شود و بیش از ۵۳ هزار نفر برای خودرو شاهین ثبت نام کردند که از هر ۷ نفر یک نفر صاحب خودرو شاهین می شود.

مدیر پروژه هفتمین مراسم قرعه کشی شرکت سایپا در پایان اظهار کرد: منتخبین ما تا ۷۲ ساعت کاری برای واریز وجه فرصت دارند و اسامی منتخبین از طریق سایت سایپا و سایت فروش اینترنتی اعلام خواهد و در نهایت برای ۴۰ هزار نفر منتخب پیامک ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دست همکاری نیروی هوایی ارتش و سایپا

افزایش تولید در سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ محصولات داخلی سایپا جایگزین مونتاژی‌ها شدند

آغاز طرح پیش فروش محصولات سایپا

اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری/ روزنامه‌نگاری زیرزمینی در حوزه تخصصی اقتصاد کاربرد ندارد

سایپا در جهت خودکفایی و پاسخگویی به نیازهای مردم گام بر می‌دارد/ ضرورت ادامه روند مدیریتی سایپا در عرصه‌های مختلف تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی