پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فوتون تونلند

وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی دریافت کرد

طبق بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک گروه وانت‌ها، سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس ارزیابی صورت گرفته، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک گروه وانت‌ها، سه ستاره کیفی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

طبق بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک گروه وانت‌ها، سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس ارزیابی صورت گرفته، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک گروه وانت‌ها، سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت نیسان ریچ، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ و سایپا، توانسته‌اند در این ارزیابی سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در همین سطح قیمتی وانت آریسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابین دو سه از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچون ارزیابی ماه‌های گذشته، همچنان پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان (تک‌سوز و دوگانه سوز) در سطح قیمتی دو است که توانسته‌اند تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را در این ارزیابی کسب کنند.

علاوه براین در همین گروه قیمتی، وانت آریسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابین دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس این گزارش، تولیدات وانت در مقایسه در خردادماه سال جاری در مقایسه با گزارش‌های کیفی در سال گذشته نشان می‌دهد که مدت‌هاست که هیچ وانتی بیش از سه ستاره کیفی را دریافت نکرده است و در این ارزشیابی مشخص شده است که کیفیت خودروهای سواری تولیدی در کشور ثابت مانده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اعلام آمادگی کروز در پی فرمان رهبری برای ارتقاء کیفیت خودروها

آشنایی با با کیفیت ترین خودروهای بازار ایران

کیفیت خودرو‌های داخلی در بهمن ماه 97 چگونه ارزیابی شد؟

کیفیت خودروهای تولید داخل در مرداد ماه چگونه ارزیابی شد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی